https://www.youtube.com/watch?v=SFdk7oDctpk
https://www.facebook.com/100011230847952/videos/1104511263266558/
Очекивани исход је онлајн приредба. Циљеви су: развијање осећања самопоуздања приликом потврде да је оно што раде вредно и лепо, развијање телесне и духовне осетљивости, слободе и независности, развијање индивидуалности, позитивне слике о себи и јачање идентитета, богаћење речника и развијање правилног говора.
Обзиром да је 27. априла, у току ванредног стања, Дан Основне школе Олга Милошевић, дошао сам на идеју да направимо онлајн приредбу. Из сваког одељења је учествовао барем по један ученик тако што је снимио себе како изводи одређену тачку која му је задата. У сарадњи са разредним старешинама, наставницима српског језика и музичке културе осмислио сам тачке, извршили смо селекцију ученика који ће учествовати у приредби и ученицима су дата прецизна упутства за извођење и снимање тачака. Такође, објављен је и ликовни конкурс „Моја школа“ и „Скривени хероји у борби са корона вирусом“. Најбољи радови су презентовани приликом онлајн приредбе. Путем видео позива (коришћењем апликација viber, zoom, skype) ученицима је пружена помоћ у припреми. Написао сам текст за водитеље и осмислио ток приредбе. Након тога сам прикупио све видео записе и ликовне радове ученика. Материјал је био обиман. Пристигло је преко 50 снимака и преко 100 ликовних радова ученика. Сав материјал сам у програму за обраду видеа Camtasia пажљиво спаковао и направио приредбу поводом Дана школе.
Гугл учионица
Компјутер
Camtasia studio - програм за обраду видеа
Viber - за преписку (давање упутства) и прослеђивање материјала
ZOOM - за видео позиве
facebook - за приказивање приредбе
Коришћене су збирке поезије
Пре премијерне објаве видеа, исти су имали прилике да виде колеге. На основу сугестија извршене су промене.Такође, самопроцена је рађена на основу критика гледалаца. Прихваћене су сугестије.
Колега
Највећу подршку сам имао од колега, јер су помогли у селекцији ученика и давању упутстава за извођење.
Предности су знање у коришћењу програма за обраду видеа и у коришћењу апликација за видео позиве. Такође, искуство у припреми приредби.
Потешкоћа је преношење енергије на ученике без физичког присуства.
Директан рад са ученицима много олакшава реализацију, поготову у учењу рецитовања, где је директна жива реч од великог значаја. Потешкоће су и недостатак знања за коришћење онлајн платформи.
Ово је јединствена идеја, која није преузета. За сада је једина онлајн приредба. Поред свих осталих циљева, ученици су осеетили да њихови наставници и учитељи заиста воле да проводе време са њима.