• ЈПД

#121: Српски Ахил- Марко Краљевић - пројекат настао радом на даљину са ученицима шестог разреда

Опште информације

  • Наставник:
    Драгана Стевановић
  • Назив школе:
    Милић Ракић Мирко, Прокупље
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Прокупље
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    шести разред(издвојено одељење у Петровцу)
  • Број ђака:
    11
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    рад на даљину

Циљ и исходи наставе

Циљ пројекта: оспособљавање ученика да разликују историјски лик и лик у народним песмама; оспособљавање ученика за повезивање садржаја из историје, географије,биологије на конкретним примерима из песама.
Исходи: Ученик уме да издваја аргументе у прилог неком тврђењу или против њега; уме да анализира поступке ликова у одређеној ситуацији; уме самостално да ради на истраживачким задацима


Детаљан опис

Пројекат је реализован у три фазе
1. Ученици су у гугл учионици добили задатак: да погледају видео прилог, да прочитају песме у Читанци и одговоре на задатке.( да уоче особине Марка Краљевића, да га упореде са Ахилом)
2. После прочитаних песама ученици су проверавали како су разумели тако што су једни другима постављали изазове. Изазови су постављени у гугл учионици, а рађени су у вордвол апликацији.
3. Ученици у апликацији генијали добијају задатке које решавају у свесци и постављају слике у гугл учионици.
Представљање пројекта -слике ученичких радова у гугл учионици


Платформе и опрема

гугл учионица


Дигитални алати

wordwall.genially, гугл упитник


Литература

Читанка за 6. разред Наташа Станковић Шошо


Самопроцена часа

Ученици су активно учествовали у овом пројекту, улоговали су се на нове апликације решавали задатке.Попунили су гугл упитник са евалуацијом пројектних задатака


Оцена ученика

Попуњавањем анкете у гугл упитнику


Предности и потешкоће за наставнике

Предности-временска организација; мотивација за рад ученика већа
Потешкоће: техничке природе-проток интернета


Предности и потешкоће за ученике

Предности: временска организација, наставник стално доступан, више садржаја
Потешкоће-недостатак тимског рада