https://forms.gle/DUDYQSEyxB6KA8858
https://wordwall.net/sr/resource/1346300/bez-naslova10
https://view.genial.ly/5ea5815e075c7c0dc0194fa8/presentation-marko-kraevi
Циљ пројекта: оспособљавање ученика да разликују историјски лик и лик у народним песмама; оспособљавање ученика за повезивање садржаја из историје, географије,биологије на конкретним примерима из песама.
Исходи: Ученик уме да издваја аргументе у прилог неком тврђењу или против њега; уме да анализира поступке ликова у одређеној ситуацији; уме самостално да ради на истраживачким задацима
Пројекат је реализован у три фазе
1. Ученици су у гугл учионици добили задатак: да погледају видео прилог, да прочитају песме у Читанци и одговоре на задатке.( да уоче особине Марка Краљевића, да га упореде са Ахилом)
2. После прочитаних песама ученици су проверавали како су разумели тако што су једни другима постављали изазове. Изазови су постављени у гугл учионици, а рађени су у вордвол апликацији.
3. Ученици у апликацији генијали добијају задатке које решавају у свесци и постављају слике у гугл учионици.
Представљање пројекта -слике ученичких радова у гугл учионици
гугл учионица
wordwall.genially, гугл упитник
Читанка за 6. разред Наташа Станковић Шошо
Ученици су активно учествовали у овом пројекту, улоговали су се на нове апликације решавали задатке.Попунили су гугл упитник са евалуацијом пројектних задатака
Попуњавањем анкете у гугл упитнику
Предности-временска организација; мотивација за рад ученика већа
Потешкоће: техничке природе-проток интернета
Предности: временска организација, наставник стално доступан, више садржаја
Потешкоће-недостатак тимског рада