https://www.youtube.com/channel/UCEV0NdDXO_Pws9xFfG1xMzA
https://youtu.be/GP2wgTE1iWI
instagram stranica okk_izazov : https://instagram.com/okk_izazov?igshid=9wkarmaaqdvs
fejsbuk stranica: Okk_izazov
стицање компетенција за целоживотно учење
повезивање теоријског знања са циљем личног раста и напретка стручних способности ученика
да учинимо стручно образовање атрактивнијим и да практикујемо стечено знање у осмишљавању изазова
ширење стручног и личног хоризонта сваког појединца
повећање толеранције,спремности за тимски рад
упознавање са новим технологијама и процесима који се користе у настави
унапређење комуникацијских вештина и учење културног дијалога
1.корак
Осмисли изазов који је занимљив људима користећи стечено знање и циљеве предмета Посебни облици туризма (Упознавање ученика са специфичним облицима туризма; Стицање знања о специфичностима сваког облика туризма; Спознаје проблематику сваког посебног облика туризма; Познаје могућности за унапређивање сваког посебног облика туризма)
2. корак
Објави изазов на фејсбук и инстаграм страници, и прати тачност у решавању постављених изазова
3. корак
Провери материјал који су послали пратиоци странице и објавити ако је одговорио изазову, затим направи презентацију која је занимљива и говори нешто више о погођеној дестинацији. Видео поставити на youtube канал пројекта
Мотивација: Омогућавање ученицима да стечено знање пласирају на забаван и креативан начин, али и да уче прихватањем изазова. Дозвољава им да буду друштвено одговорни, али и да сами процењују свој рад и знање, сналажење у реалним животним ситуацијама. Да унапређују информациону и дигиталну писменост са личном и друштвеном одговорношћу
гугл учионица, genial.ly, рачунари , телефони, стална комуникација преко вибер групе и друштвених мрежа, ppt prezentacije, видео записи
genial.ly
израда занимљивих презентација, квизова
Литературу за овај предмет сам наставник уређује коришћењем препоручене литературе за одређене наставне јединице
Самопроцена часа урађена је на основу попуњавања остварености исхода који су предвиђени за дати сегмент пројекта
Ученичка евалуација је спроведена након одређеног облика туризма постављањем анкете у вибер групи
Родитеља
Циљ је био укључити и родитеље у пројекат као би поделили своја знања и запажања о пројекту.
Родитељ по занимању: клинички психолог дао је савете за превазилажење стресних ситуација. Савети су представљени у видеу који је објављен на инстаграм страници
Предности: повезивање предмета које предајем у истом одељењу (агенцијско и хотелијерско пословање и посебни облици туризма) и пробудити креативно и критичко размишљање ученика на задату тему
Потешкоће: временска усклађеност ученика при реализацији парцијалних стратегија пројекта
Предности: препознати јаке стане сваког ученика; употребити знања стечена на предмету агенцијско и хотелијерско пословање, мотивисати и остале пратиоце странице да прихвате изазов и презентују своје способности
Потешкоће: Техничка средства којом ученици располажу и различити степен дигиталне способности ученика
Дивно је бити део магије коју стварају ученици са наставником користећи функционално знање које су усвојили на часовима, али и померити границе мотивисаности за целоживотно учење мотивисањем ученика да прихвате изазов иако им нисте познати као предавач и у областима које превазилазе вашу стручност. Дивно је померати границу магијом коју стварамо заједно.