• ЈПД

#126: Разгледница мога краја

Опште информације

  • Наставник:
    Данијела Момчиловић
  • Назив школе:
    Вук Караџић, Сурдулица
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Сурдулица
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    IV/1
  • Број ђака:
    22
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    индивидуални

Презентација

Магија је у рукама наставника Разгледница мога краја (1).pdf

Корисни линкови

ЕЛЕКТРОНСКИ ЧАСОПИС РАЗЛЕДНИЦА МОГА КРАЈА линк ка главном продукту наше радионице: https://online.pubhtml5.com/iqud/robd/fbclid=IwAR0V8VJ5bpksyWEWzM6GAj1HZ1LpGCxBdaxxvsGJG5orslCTPabWB-zZneA

Линк са детаљним описом: https://uciteljevanje4.blogspot.com/2020/05/blog-post_4.html

 


Циљ и исходи наставе

Циљ:
упознати одлике свога краја;
умети да презентују свој крај;
увежбати коришћење програма Пауер Поинт;
ИСХОДИ:
Проналази садржај на интернету, у енциклопедији...
Одваја важне од неважних чињеница;
Преобликује садржај за сопствено креирање материјала;
Користи уобличен и јасан садржај којим представља свој крај.
Познаје рељефи воде свога краја.
Набраја важне установе у свом граду.
Уме да разговетно да представи свој град;
Користи Пауер Поинт&


Детаљан опис

На почетку школске 2019/20. године отпочели смо са реализацијом пројекта који сам сама осмислила: Пиши читко, па подвуци-Мило ми је што постојим. Пројекат је посвећен песнику Моши Одаловићу који је и сам део пројекта. Учешће у пројекту узело је и неколико учитеља из Србије. Наше активности, искуства и продукте радионица размењујемо у оквиру затворене Facebook групе под називом пројекта. Четврта радионица, од укупно пет, назива се Разгледница мога краја. Пројекат је дивно функционисао у редовним условима, али пошто смо жарко желели да га наставимо и у ванредним, нашли смо начин. Ученици су добили задатак да истраже на интернету, у енциклопедијама, или поразговарају са одраслима, те материјал до кога су дошли уобличе и изложе у Power Point презентацији, чију смо употребу добро савладали кроз часове ваннаставних активности. Презентације су постављали на Google classroom. Избором слајдова настао је електронски часопис Разгледница мога краја у коме свака страна носи име аутора. Овим часописом представили смо се песнику и нашим другарима из Србије на Facebook групи, али и родитељима и суграђанима на другим друштвеним мрежама попут Blogger и Wordpress.












Платформе и опрема

*Google classrom, Facebook group, Blogger, Wordpress,
*Pubhtml5
*Рачунар, паметни телефон


Дигитални алати

*Microsoft Power Point, Microsoft Wors, Paint,
*Pubhtml5


Литература

Извори са интернета:
Википедија;
Званични сајт Општине Сурдулица;
Завичајна збирка градске библиотеке.


Самопроцена часа

Квалитетом материјала: фотографија, текстова и снимака које су ученици урадили или прикупили, схватила сам да су циљеви остварени, а актери, као и ја врло задовољни и поносни на свој рад. Цео пројекат протиче у дивној атмосфери, са високим степеном мотивације и у стицању велике количине знања, умења и навика, ова радионица утицала је и на јачање привржености свом граду.


Оцена ученика

Ученици су радионицу оценили високом оценом коментарима на Google classroom.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Родитељи су пристизали у помоћ својој деци у виду техничке подршке.


Предности и потешкоће за наставнике

Није било посебних потешкоћа.


Предности и потешкоће за ученике

Није било посебних потешкоћа.