• ЈПД

#127: Собе за бежање, Пица методе, Гугл алат и алат за Сардничко учење

Опште информације

  • Наставник:
    Татјана Крповић
  • Назив школе:
    Миливоје Боровић, Мачкат
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Чајетина
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    Шесто два
  • Број ђака:
    15
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    Комбиновани ( групни и индивидуални )

Циљ и исходи наставе

Циљ часа: Усвајање градива о новом глаголском облику -аористу
Исходи : На крају часа ученик ће бити у стању да :
-повеже граматичке појмове обрађене у претходним разредима са новим наставним садржајима;
-препознаје глаголска времена и употребљава их у складу са нормом.


Детаљан опис

Један час ове наставне јединице се одвијао на часовима редовне наставе .
Други део часа наставник је урадио путем Гугл алата уз одобрење родитеља.
Време за израду ових задатака наставник није ограничавао ,због обавеза ученика .
Ученици су путем имејла родитеља приступали Гугл алатима и радили задатке .


Платформе и опрема

Гугл упитник :https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdXNIz-_GH-umRMlYGoADQyDZqcrliHvZhU9E5yKKCJbozacQ/alreadyresponded
Wakelet
5 Minute Lesson Plan
Breaking News , The Rasomizer ( alat za fotografije )
https://jamboard.google.com/d/1_6A213qg65YDSSpj055hRM6x-nOUkj_yKUAf9Wyz3wY/viewer?f=13



Дигитални алати

Gmail
Gugl upitnik
Pear Desk


Литература

1. Webinar Sandre Vuk Suradničko učenje
2. IT alati Nastave na daljinu , Institut za moderno obrazovanje
3. Metoda Escape room , Pizza metoda , Fejsbuk grupa Kreativni pristup lektiri


Самопроцена часа

Мета ( ученички рад где се процењује рад ученика и наставника )
Exit Poll ( Настава на даљину)


Оцена ученика

Ученици су мој рад на часу представили као улогу водича кроз низ задатака .


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Родитељи су подржали овај вид учења кроз игру као могућност новог начина учења кроз игру .
Сагласаност да могу да користим фотофграфије ученика се налази у школи.


Предности и потешкоће за наставнике

-Немогућност ограничавања времена
- Тешкоће приступа матријалу


Предности и потешкоће за ученике

Ученици су упознали сардничко учење и важност учења у групи и тимског рада. Деловање као тима који јача њихов такмичарски дух и жељу за сазнавањем ,истраживањем .


Коментар

Ученицима је овај вид учења занимљив и желе увек да им тако брзо прођу часови .