https://app.5minutelessonplan.co.uk/LessonPlan#/Plan/Edit/a98b8a6e-8343-42cb-23da-08d7f047934c
https://wakelet.com/wake/338jLuKBlPoXjyAnH7IDv
Циљ часа: Усвајање градива о новом глаголском облику -аористу
Исходи : На крају часа ученик ће бити у стању да :
-повеже граматичке појмове обрађене у претходним разредима са новим наставним садржајима;
-препознаје глаголска времена и употребљава их у складу са нормом.
Један час ове наставне јединице се одвијао на часовима редовне наставе .
Други део часа наставник је урадио путем Гугл алата уз одобрење родитеља.
Време за израду ових задатака наставник није ограничавао ,због обавеза ученика .
Ученици су путем имејла родитеља приступали Гугл алатима и радили задатке .
Гугл упитник :https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdXNIz-_GH-umRMlYGoADQyDZqcrliHvZhU9E5yKKCJbozacQ/alreadyresponded
Wakelet
5 Minute Lesson Plan
Breaking News , The Rasomizer ( alat za fotografije )
https://jamboard.google.com/d/1_6A213qg65YDSSpj055hRM6x-nOUkj_yKUAf9Wyz3wY/viewer?f=13
Gmail
Gugl upitnik
Pear Desk
1. Webinar Sandre Vuk Suradničko učenje
2. IT alati Nastave na daljinu , Institut za moderno obrazovanje
3. Metoda Escape room , Pizza metoda , Fejsbuk grupa Kreativni pristup lektiri
Мета ( ученички рад где се процењује рад ученика и наставника )
Exit Poll ( Настава на даљину)
Ученици су мој рад на часу представили као улогу водича кроз низ задатака .
Родитеља
Родитељи су подржали овај вид учења кроз игру као могућност новог начина учења кроз игру .
Сагласаност да могу да користим фотофграфије ученика се налази у школи.
-Немогућност ограничавања времена
- Тешкоће приступа матријалу
Ученици су упознали сардничко учење и важност учења у групи и тимског рада. Деловање као тима који јача њихов такмичарски дух и жељу за сазнавањем ,истраживањем .
Ученицима је овај вид учења занимљив и желе увек да им тако брзо прођу часови .