Rad na temi -Boje
nastavna jedinica-Komplementarni kontrast boja
Razvijanje osećaja za kolorističko rešavanje crteža kroz različite slikarske tehnike,primenom različitih metodoloških pristupa u izlaganju i korišćenju vizuelnih primera i pojašnjenju
nastavna jedinica-Komplementarne boje
tip časa-obrada
oblik rada-grupni na viber platformi
metod rada-dijaloško-demonstrativan,praktičan
nastavna sredstva-vizuelna,tekstualna
korelacija-tehničko,biologija,istorija
mesto rada-na daljinu
inovacije-virtuelna poseta izložbama,učešće u likovnom konkursu Dečijeg kulturnog centra online
uvodni deo-10 min.
postavka prezentacije uz osvrt na najbitnije pojmove,
postavljanje teme-Uskršnje jaje sa primerima uspešnih radova sa ornamentalnim ukrasima i komplementarnim kontrastima
radni deo 30 min.-Predlog za korišćenje materijala za dekorisanje i pristup realizaciji zadate teme.Praćenje kroz postavljanje i odgovaranje na pitanja,video pozivom i porukama.Prosledjivanje fotografija radova.Analiziranje i davanje sugestija od strane nastavnika.Učenik radi na konkretizaciji i dovršavanju sa akcentom na komplementarnim kontrastima u boji.Ukoliko ima učenika sa poteškoćama,posvećujem im posebnu pažnju kroz individualan pristup u radu.
završni deo časa-5 min
.Nastavnik analizira dovršene crteže,procenjuje i ocenjuje rad učenika.Obrazlaže nivo postignuća kroz poruke.Evidentira u pedagoškoj svesci ocene i unosi u E dnevnik.
Nastavnik ih upućuje na mejl putem koga dostavljaju radove na takmičenje-mailto.zabakeideke@dkcb.rs. Nastavnik radi na evaluaciji časa i prati učešće učenika kroz selekciju radova i informacije koje dobija od kulturne institucije sa kojom saradjuje .
domaći zadatak-dostavqanje radova na takmičenje
evaluacija-
viber portal Likovna kultura 5-8 razreda tel.0611933 559
KOMPJUTER,MOBILNI TELEFON
Prezentacije,video projekcije poznatih umetnika,virtuelne posete izložbama,video izložba dečijih radova,fotografije,E udžbenik
E knjigu,power point izradu prezentacija,google pretraživač
analiza usvojenog znanja kroz testove,kviz i realizovane radove učenika
Anketiranje i zainteresovanost kroz učešće u radu i saradnju sa roditeljima koji imaju nadzor i prate angažovanost nastavnika i učenika.
Родитеља
Svi su saradjivali na viber platformi,pratilii instrukcije,realizovali zadate teme,propratili video sadržaje i razmenili odgovore o nivou postignuća učenika i daljem toku rada.Uključili se u takmičenja Dečijeg kulturnog centra,Muzeja primenjenih umetnosti i škole za Dizajn.
Manje gubljenja vremena na prevozu a više na izradi didaktičkog materijala za rad,kao prednost .Još bih navela i veću angažovanost kroz učešće roditelja u neposrednom praćenju rada sa učenicima tj.njihove dece kod kuće.
Mogućnost da sa roditeljima deca se uključe u inovatvne prednosti praćenja nastave na daljinu,mogućnost virtuelnih poseta izložbama,realizacija teme za Uskrs u krugu porodice i uključivanje u savremene tokove društva i prednosti online pristupa svim edukativnim sadržajima na koje ih usmeravamo kroz nastavni proces.Mogućnost izlaganja i učešća na izložbama bez ličnog prisustva,dostavljanjem radova putem mejla i praćenjem na online platformama.
Hvala za podsticaj u radu.Ja sam zahvaljujući portalu Ministarstva prosvete saznala sve i lakše radila ,prateći instrukcije ministra prosvete g-dina Šarčevića i saznala za konkurs na koji se upravo prijavljujem sa nadom da sam nešto postigla.Na Vama je da procenite.Veliki pozdrav ,sa dužnim poštovanjem.