• ЈПД

#13: Комплементарни контраст боја

Опште информације

  • Наставник:
    Мирјана Фуштић
  • Назив школе:
    Десанка Максимовић, Београд (Звездара)
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Звездара
  • Предмет:
    Ликовна култура
  • Одељење:
    6-4
  • Број ђака:
    30
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Циљ и исходи наставе

Rad na temi -Boje
nastavna jedinica-Komplementarni kontrast boja
Razvijanje osećaja za kolorističko rešavanje crteža kroz različite slikarske tehnike,primenom različitih metodoloških pristupa u izlaganju i korišćenju vizuelnih primera i pojašnjenju


Детаљан опис

nastavna jedinica-Komplementarne boje
tip časa-obrada
oblik rada-grupni na viber platformi
metod rada-dijaloško-demonstrativan,praktičan
nastavna sredstva-vizuelna,tekstualna
korelacija-tehničko,biologija,istorija
mesto rada-na daljinu
inovacije-virtuelna poseta izložbama,učešće u likovnom konkursu Dečijeg kulturnog centra online
uvodni deo-10 min.
postavka prezentacije uz osvrt na najbitnije pojmove,
postavljanje teme-Uskršnje jaje sa primerima uspešnih radova sa ornamentalnim ukrasima i komplementarnim kontrastima
radni deo 30 min.-Predlog za korišćenje materijala za dekorisanje i pristup realizaciji zadate teme.Praćenje kroz postavljanje i odgovaranje na pitanja,video pozivom i porukama.Prosledjivanje fotografija radova.Analiziranje i davanje sugestija od strane nastavnika.Učenik radi na konkretizaciji i dovršavanju sa akcentom na komplementarnim kontrastima u boji.Ukoliko ima učenika sa poteškoćama,posvećujem im posebnu pažnju kroz individualan pristup u radu.
završni deo časa-5 min
.Nastavnik analizira dovršene crteže,procenjuje i ocenjuje rad učenika.Obrazlaže nivo postignuća kroz poruke.Evidentira u pedagoškoj svesci ocene i unosi u E dnevnik.
Nastavnik ih upućuje na mejl putem koga dostavljaju radove na takmičenje-mailto.zabakeideke@dkcb.rs. Nastavnik radi na evaluaciji časa i prati učešće učenika kroz selekciju radova i informacije koje dobija od kulturne institucije sa kojom saradjuje .
domaći zadatak-dostavqanje radova na takmičenje
evaluacija-


Платформе и опрема

viber portal Likovna kultura 5-8 razreda tel.0611933 559
KOMPJUTER,MOBILNI TELEFON


Дигитални алати

Prezentacije,video projekcije poznatih umetnika,virtuelne posete izložbama,video izložba dečijih radova,fotografije,E udžbenik


Литература

E knjigu,power point izradu prezentacija,google pretraživač


Самопроцена часа

analiza usvojenog znanja kroz testove,kviz i realizovane radove učenika


Оцена ученика

Anketiranje i zainteresovanost kroz učešće u radu i saradnju sa roditeljima koji imaju nadzor i prate angažovanost nastavnika i učenika.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Svi su saradjivali na viber platformi,pratilii instrukcije,realizovali zadate teme,propratili video sadržaje i razmenili odgovore o nivou postignuća učenika i daljem toku rada.Uključili se u takmičenja Dečijeg kulturnog centra,Muzeja primenjenih umetnosti i škole za Dizajn.


Предности и потешкоће за наставнике

Manje gubljenja vremena na prevozu a više na izradi didaktičkog materijala za rad,kao prednost .Još bih navela i veću angažovanost kroz učešće roditelja u neposrednom praćenju rada sa učenicima tj.njihove dece kod kuće.


Предности и потешкоће за ученике

Mogućnost da sa roditeljima deca se uključe u inovatvne prednosti praćenja nastave na daljinu,mogućnost virtuelnih poseta izložbama,realizacija teme za Uskrs u krugu porodice i uključivanje u savremene tokove društva i prednosti online pristupa svim edukativnim sadržajima na koje ih usmeravamo kroz nastavni proces.Mogućnost izlaganja i učešća na izložbama bez ličnog prisustva,dostavljanjem radova putem mejla i praćenjem na online platformama.


Коментар

Hvala za podsticaj u radu.Ja sam zahvaljujući portalu Ministarstva prosvete saznala sve i lakše radila ,prateći instrukcije ministra prosvete g-dina Šarčevića i saznala za konkurs na koji se upravo prijavljujem sa nadom da sam nešto postigla.Na Vama je da procenite.Veliki pozdrav ,sa dužnim poštovanjem.