• ЈПД

#133: Савладавање правог и неправог објекта помоћу презентације

Опште информације

  • Наставник:
    Марија Поповић
  • Назив школе:
    Бранко Радичевић, Панчево
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Панчево
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    5-2
  • Број ђака:
    27
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Индивидуални облик рада; оријентација учења на стварне личности ученика.

Циљ и исходи наставе

Ученици овладавају терминима, препознају објекте у реченици, знају да одреде прави и неправи објекат, понављају падеже и глаголски род, могу самостално да решавају задатке овог типа.


Детаљан опис

Ученицима ће презентација бити доступна у Google учионици. Треба пажљиво да је прочитају и запишу у свесци. Полако, корак по корак, решавају задатке. Као помоћ послужиће им граматика. Кроз презентацију сам покушала да комуницирам са ученицима, обраћам им се директно и исказујем веру у њихово знање.
Комуницирамо преко платформе. Постављају питања и предлажу измене.


Платформе и опрема

Google учионица, интернет, рачунар (таблет, телефон), PowerPoint презентација, уџбенички комплет, свеска.


Дигитални алати

Највише користим pptx јер ми омогућава поступност у савладавању нових тешких лекција. Могу убацити и слике како бих разбила монотонију и ученицима лекцију учинила занимљивијом.


Литература

,,Жубор језика, српски језик и језичка култура, Јелена Журић, др Јелена Ангеловски, Едука.


Самопроцена часа

Самопроцену вршим по моделу рефлексивног практичара. На основу добијених повратних информација од самих ученика о успешности савладавања градива, размишљам како бих унапредила свој рад. Прегледам домаће задатке ученика и тако имам увид у корист оваквог начина рада.


Оцена ученика

Оцењују ме тако што лајкују моју објаву у вајбер групи. Објава: Презентација ми је била од велике помоћи и сматрам да сам успешно савладао нову лекцију. Лајкују само они који се слажу, а остали пишу коментаре.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Родитељи преносе искуства директно са терена и указују ми на тешкоће које су деца имала приликом израде задатака.


Предности и потешкоће за наставнике

Предност: отворена (неформална) комуникација са ученицима.
Потешкоће: неспремност појединих ученика за овај вид наставе, недостатак техничких могућности.


Предности и потешкоће за ученике

Предност: отворенија комуникација са наставницима.
Потешкоће: несналажење на платформама, пробијање рокова.