Ученици овладавају терминима, препознају објекте у реченици, знају да одреде прави и неправи објекат, понављају падеже и глаголски род, могу самостално да решавају задатке овог типа.
Ученицима ће презентација бити доступна у Google учионици. Треба пажљиво да је прочитају и запишу у свесци. Полако, корак по корак, решавају задатке. Као помоћ послужиће им граматика. Кроз презентацију сам покушала да комуницирам са ученицима, обраћам им се директно и исказујем веру у њихово знање.
Комуницирамо преко платформе. Постављају питања и предлажу измене.
Google учионица, интернет, рачунар (таблет, телефон), PowerPoint презентација, уџбенички комплет, свеска.
Највише користим pptx јер ми омогућава поступност у савладавању нових тешких лекција. Могу убацити и слике како бих разбила монотонију и ученицима лекцију учинила занимљивијом.
,,Жубор језика, српски језик и језичка култура, Јелена Журић, др Јелена Ангеловски, Едука.
Самопроцену вршим по моделу рефлексивног практичара. На основу добијених повратних информација од самих ученика о успешности савладавања градива, размишљам како бих унапредила свој рад. Прегледам домаће задатке ученика и тако имам увид у корист оваквог начина рада.
Оцењују ме тако што лајкују моју објаву у вајбер групи. Објава: Презентација ми је била од велике помоћи и сматрам да сам успешно савладао нову лекцију. Лајкују само они који се слажу, а остали пишу коментаре.
Родитеља
Родитељи преносе искуства директно са терена и указују ми на тешкоће које су деца имала приликом израде задатака.
Предност: отворена (неформална) комуникација са ученицима.
Потешкоће: неспремност појединих ученика за овај вид наставе, недостатак техничких могућности.
Предност: отворенија комуникација са наставницима.
Потешкоће: несналажење на платформама, пробијање рокова.