Kombinatorika - uvod - obnavljanje.ppsx
https://www.geogebra.org/u/bvesna
https://www.vreme.com/cms/view.php?id=1109043
https://zena.blic.rs/lifestyle/deco-bez-matisa-ne-bi-bilo-ni-avatara/8e9pv43
https://arhiva.nedeljnik.rs/velike-price/portalnews/zasto-je-vazna-uciteljica/
https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Odrzan-prvi-TedxNis.sr.htm
Oспособити ученике за примену комбинаторике у решавању разноврсних задатака у реалним ситуацијама.
Детаљан опис часа садржан је у презентацији. Што се активности тиче, акценат је да ученици све време сами долазе до закључака и начина за решавање задатака. Изузетак су уводни део (најава учења формула) и завршни (називи комбинаторних објеката).
Zoom room,
Лаптоп, камера, фотоапарат
Бесплатни online алати: Microsoft 365 (Power Point,...) Adobe Photoshop,.. Захваљујући њима, уводе се анимације, које помажу ученицима да једноставно дођу до закључака.
Аутор сам лекције (метода, задаци, анимације, фотографије, видео снимак)
На основу укључености свих ученика у извођењу часа и каснијем успешном решавању задатака ученика.
Ученици су изразили задовољство одржаним часом у разговору после завршетка часа.
Школе
Школа ми је изнајмила лаптоп.
На исти начин изводим наставу и у нормалним условима, па је предност, што ученици могу на својим уређајима пратити наставу, а не помоћу пројектора. Што се потешкоћа тиче, док се изводи настава, не могу се пратити реакције свих ученика приликом пуштања презенрације, већ се листањем прате парцијално.
Направити интерактивну лекцију или презентацију, захтева много више времена него обична припрема, али се зато после лако коригује захтевима следеће генерације.
Предност је да наставу могу пратити на различитим уређајима, а мана је што немају сви ученици техничке могућности за праћење наставе на даљину (ту посебно истичем спор интернет).
Оргинални назив лекције је У свет комбинаторике кроз путовања, без формула, а који сам изменила из разлога, што ја јесам научила моје ђаке да решавају задатке без формула, али само у комбинаторици, а не и у осталим областима математике. Сматрам да је потребно ђацима одобрити коришћење листе математичких формула у редовној настави, пријемним испитима и на полагању матуре. Формуле су за коришћење, а не за учење напамет!