Hemijski fakultet Beograd.pptx
https://classroom.google.com/c/NTQ2OTk2Nzg4OTBa/a/OTkyMDU3NTczMjBa/details
Циљеви и исходи који су реализовани су: ученици су научили основна правила рада у лабораторији, сазнали како да правилно раде и рукују са лабораторијским прибором и посуђем , како да поштују и придржавају се основних мера рада у лабораторији као се не би повредили приликом рада са опасним супстанцама и упознали се са основама хемије тј. процесом као што је дестилација, растварање, мерање... А посетом музеја Симе Лозанића имали су прилику да науче и упознају се са основама историје хемије.
Ученици 7-3 разреда су имали за задатак да после посете Хемијском факултету Универзитета у Београду, радионицама под називом ОТВОРЕНЕ ЛАБОРАТОРИЈЕ направе презентацију којом ће демонстрирати осталим вршњацима, шта су научили и сазнали приликом те посете. Презентацију је њихов наставних хемије поставио на GOOGLE UČIONICU као и видео који су ученици снимили и затим је неколицина ученика који су присуствовали радионици, осмислило пар питања којима ћа остале ученике из одељења подстаћи на размишљање и истраживање тј. тражење одговора користећи уџбенике или интернет странице. Питања су следећег типа: Како вам се свидела презентација? Образложи свој одговор. Шта је дестилација? Која су основна правила рада у лабораторији? Опиши укратко један оглед који ти је најинтересантнији. Током посете Хемијском факултету имали смо прилику да посетимо и један музеј у коме су изложени радови једног познатог српског хемичара, професора, научника. О ком научнику је реч? Такође напиши шта си све видео у музеју и чему оно служи а ако ниси био у том музеју питај ученике који су имали прилику да га посете да ти кажу своје утиске или покушај самостално да истражиш на интернету. Опиши укратко живот тог познатог хемичара и тадашњег председника Академија наука. Ученици који су поставили питања, заједно са њиховим наставником имају даље задатак да прегледају ученичке радове и дају своје сугестије, мишљења, подстичу питањима на размишљање а најбоље одговоре да похваљују и оцењују,
Google учионица, mp4 видео, ПП презентација, вибер група.
Google учионица за постављање задатака, презентације и видеа, Вибер група за комуникацију са ученицима и обавештавање о резутатима њиховог рада. А у плану је и израда задатака у веб алату кахоот или quizlet којом ће се још детаљније проверити степен остварености наставног процеса и извршити евалуација знања ученика.
Издавачка кућа Клетт, аутори: Ивана Вуковић, Аника Влајић.
Помоћу гугл учионице и апликације quiz assignment састављена су питања којом је извршена евалуација наставног процеса од стране ученика и колега а самим тим и самопроцена успошности реализације наставе на даљину.
Ученици су извршили евалуацију часа давањем коментара или стикера на вибер групу за хемију.
Школе
Могућност посете Хемијском факултету Универзитета у Београду.
Предност: Знање у раду на рачунару тј. употреба алата гугл учионице.
Потешкоће: често недостатак времена због бројних активности.
Предност: знање која су стекла на информатици у прављењу презентација.
Потешкоће: честа проптерећеност разним активностима.
Морам да похвалим вашу идеју за овако осмишљеним конкурсом. Нисам имао прилике да радим на оваквом занимљивом пројекту, тако да је ово и за мене као и моје ученике једно ново искуство и надамо се да смо успели у реализацији циља овог конкурса. Хвала што сте нам пружили прилику за овако лепим искуством.