ГЛАГОЛСКИ ВИД И РОД У ДОБА КОРОНЕ.pptx
https://drive.google.com/file/d/1jrUvtTrvXobVOZ3-g8fexKTa_USSPRDi/view?usp=sharing
С обзиром да се због ванредног стања у земљи настава одвија на даљину, образовни циљеви сведени су на основни и средњи ниво: ученици усвајају термин глаголски вид и род, познају родну и видску дистинкцију међу глаголима; самостално одређују вид и род глагола у једноставним примерима.
Обнављајући знање о врстама речи техником пантомиме уз музичку подлогу (видео-клип), наставник на стимулативан и динамичан начин уводи ученике у нову наставну јединицу.
У главном делу часа, користећи дечје играчке (фигурице, аутиће и бродиће), наставник објашњава ученицима граматичке категорије глаголског рода и глаголског вида (видео-лекција).
Проучивши лекцију, ученици осмишљавају и цртају глаголе који примерују обе категорије глаголског вида и све три категорије глаголског рода (5 илустрација). Своје радове постављају у гугл-учионицу.
Завршни део часа (домаћи задатак) је музичког карактера. Ученици имају задатак да провежбају глаголски вид и род на тексту песме Однеси ме Владе Дивљана, да песму науче напамет и потом је отпевају заједно са наставником (музички-клип).
гугл-учионица; мобилни телефон, дечје играчке, гитара
VideoShow - програм за прављење видео-клипова на мобилном телефону
текст песме Однеси ме Владе Дивљана
Нека одговор буде у духу песме која је послужила као музичка подлога пантомими:
No hay problema (није било проблема).
No hay problema (није било проблема).