• ЈПД

#144: Вук и јагње

Опште информације

  • Наставник:
    Анка Рашић
  • Назив школе:
    Владислав Петковић Дис, Грљан
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Зајечар
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    Школа у Вратарници
  • Број ђака:
    7
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    индивидуални

Презентација

Vuk i jagnje - Narodna basna , Anka Rašić.pptx

Корисни линкови

https://www.thinglink.com/scene/1314200438727245827
Word art


Циљ и исходи наставе

Оспособљавање ученика за разумевање, доживљавање и анализирање басне
Развијање моралних вредности ученика
Развијање и вођење доброг дијлога


Детаљан опис

У уводном делу решавамо асоцијацију да се припремимо за следећи корак. Шта су басне? Унапред припремљена презентација у Тинкилинку, упућујем ученика на друге изворе знања, да прошире знање. Како настају басне? Познати баснописци, присећамо се басне које смо већ обрађивали. Вук и јагње је народна басна, шта то значи, ко је записивао?
Главни део, читамо басну. Утисци након прочитаног текста.Тема басне је ... Вук и јагње у каквим су односима у басни? Вук је гладан и смислио како да превари јагње , да ли је паметан његов потез? Како је јагње одговорило на изазов? Како се вук понаша након одговора? Да ли препознајемо такве особине код људи? Крећемо са мапом ума, за домаћи задатак да украси мапу.
Како можемо утицати на такве особе да се поправе? Какве људе представљају јагњићи у овој басни? Поруке басне исписујемо.
Час завршавамо певањем песме Вук и јагње. Ученик је задовољан, морам признати и учитељица. Родитељи су задовољни увођењем мапе ума на часу. Ученик жели у Word art да уради сличицу, уз моју помоћ.


Платформе и опрема

Радим у неподељеној школи, где три ученика раде по ИОПу, два предшколца, један првак и овај ученик, трећи разред, са којим сам реализовала час.
Вибер група, скајп час, фејсбук група


Дигитални алати

Thinglink, Word art


Литература

Читанка , презентација Thinglinku , рад ученика,


Самопроцена часа

Ученик је био задовољан таквом наставом, родитељи задовољни као и ја, реализатор наставе.


Оцена ученика

Свакодневна потреба за асоцијацијом, уводе се мапе ума као део наставног процеса.


Било је подршке од

Нисам имао/ла подршку


Опис подршке

Све сам сама осмилила, мој омиљени алат је Thinglink. Била сам предавач на Балканском округлом столу и промовисала овај алат у настави на даљину. Лак за употребу, а занимљив деци.


Предности и потешкоће за наставнике

Проток интернета је лош. Лаптоп који поседујем кочи, теже се реализује настава.


Предности и потешкоће за ученике

Као и код мене, лош проток интернета.


Коментар

Родитељи су имали налог на скајпу, тако да смо се договорили да тако реализујемо наставу. Иначе, са колегамо контактирамо Зумом.