Оспособљавање ученика за разумевање, доживљавање и анализирање басне
Развијање моралних вредности ученика
Развијање и вођење доброг дијлога
У уводном делу решавамо асоцијацију да се припремимо за следећи корак. Шта су басне? Унапред припремљена презентација у Тинкилинку, упућујем ученика на друге изворе знања, да прошире знање. Како настају басне? Познати баснописци, присећамо се басне које смо већ обрађивали. Вук и јагње је народна басна, шта то значи, ко је записивао?
Главни део, читамо басну. Утисци након прочитаног текста.Тема басне је ... Вук и јагње у каквим су односима у басни? Вук је гладан и смислио како да превари јагње , да ли је паметан његов потез? Како је јагње одговорило на изазов? Како се вук понаша након одговора? Да ли препознајемо такве особине код људи? Крећемо са мапом ума, за домаћи задатак да украси мапу.
Како можемо утицати на такве особе да се поправе? Какве људе представљају јагњићи у овој басни? Поруке басне исписујемо.
Час завршавамо певањем песме Вук и јагње. Ученик је задовољан, морам признати и учитељица. Родитељи су задовољни увођењем мапе ума на часу. Ученик жели у Word art да уради сличицу, уз моју помоћ.
Радим у неподељеној школи, где три ученика раде по ИОПу, два предшколца, један првак и овај ученик, трећи разред, са којим сам реализовала час.
Вибер група, скајп час, фејсбук група
Thinglink, Word art
Читанка , презентација Thinglinku , рад ученика,
Ученик је био задовољан таквом наставом, родитељи задовољни као и ја, реализатор наставе.
Свакодневна потреба за асоцијацијом, уводе се мапе ума као део наставног процеса.
Нисам имао/ла подршку
Све сам сама осмилила, мој омиљени алат је Thinglink. Била сам предавач на Балканском округлом столу и промовисала овај алат у настави на даљину. Лак за употребу, а занимљив деци.
Проток интернета је лош. Лаптоп који поседујем кочи, теже се реализује настава.
Као и код мене, лош проток интернета.
Родитељи су имали налог на скајпу, тако да смо се договорили да тако реализујемо наставу. Иначе, са колегамо контактирамо Зумом.