Помоћу снимка експеримената које наставник изводи у својој кући и презентације коју им шаље путем мејла ученици лакше савладавају нову наставну јединицу.
Наставник шаље ученицима презентацију и снимак. На снимку наставник изводи експерименте помоћу којих објашањава:шта су раствори,шта утиче на брзину растварања и шта утиче на растворљивост. Наставник изводи експерименте у својој кухињи са прибором и супстанцама које су ученицима познате и доступне.
Наставник снима час и обрађује га у актив презентеру.Ставља га на свој јутјуб канал и шаље ученицима путем мејла.
Актив презентер,јутјуб студио,мејл.
Уџбеник из хемије за 7.разред,Герундијум
На основу успешности решавања домаћег и задатка и на основу броја прегледа снимка на јутјубу,
Број прегледа и лајкова снимка на јутјубу.
Нисам имао/ла подршку
Предност:Не видим предност рада на даљину у односу на нормалне услове.
Потешкоће:Немогућност директног праћења рада ученика и директне комуникације са учеником и објективног оцењивања ученика.
Предност:Ученицима рад у дигиталном окружењу је занимљив, јер иначе доста и времена проводе на рачунару и телефонима.
Потешкоће:Немогућност директне комуникације са наставником