Мој наставник као супер јутјубер.pptx
https://youtu.be/J2Gxb82Pbng
https://youtu.be/GuOYd2kRSBM
Шести разред: Ученик самостално решава једноставне облике једначина са множењем и дељењем рационалних бројева.
Осми разред: Ученик препознаје појам линеарне једначине са две непознате, појам система две линерне једначине са две непознате. Ученик уме да провери решења система једначина.
У уводном делу часа, наставник је извршио контролу опреме за извођење наставе, као и контролу присуства ученика часу. После уводног поздрава, наставник представља нову наставну тему и јединицу (осми разред), односно ученике упознаје са садржином часа на ком ће вежбати већ обрађено градиво (шести разред). Наставник предаје, ради задатке, а ученици коментаришу резултате и јасност градива кроз опцију за дописивање (повратна информација). Ученицима се допада овакав начин комуникације, а уз честе шале и опуштену ситуацију добро усвајају градиво. Домаћи задатак који ученици имају, саопштава се на крају часа или се слика на вибер групу, на коју ученици враћају усликане урађене задатке. За вид додатне комуникације на вибер групи, наставник се одлучио због једноставности и распрострањености овог вида комуникације.
Настава је реализована преко stream-a на Youtube каналу наставника и то у реалном времену или путем снимка. Потребан ИКТ за извођење наставе; рачунар са камером, стабилна интернет конекција (download: 83.72 Mbps, upload: 24.48 Mbps), табла (зелена или бела).
Директна повратна информација од ученика омогућена кроз chat опцију на Youtube-y и Viber групу. Такође, Viber група је коришћена за формативно праћење рада ученика преко домаћих задатака.
Мирјана Стојсављевић-Радовановић, Љиљана Вуковић, Јагода Ранчић, Зорица Јончић: Математика - збирка задатака за шести разред основне школе, Креативни центар, 2019
Синиша Јешић, Наташа Бабачев, Драгица Мишић: Математика - уџбеник за 8. разред основне школе, Герундијум, 2010
Самопроцена часа на овом начину рада је врло једноставна, наставник у сваком случају као и ученици може поново да погледа снимак stream-а.
Током трајања наставе на даљину спроведена је анкета од стране педагошко-психолошке службе школе о самој настави, где су у коментарима ученици остављали позитивне утиске о изведеној настави математике.
Школе
На почетку наставе на даљину, часови су снимани у школи, где сам имао сву подршку управе у смислу учионице најближе медијатеци због интернет сигнала, као и потребне алате за рад.
-Директна повратна информација омогућена кроз chat опцију на Youtube-y и Viber групу
-Формативно праћење рада ученика преко домаћих задатака које ученици шаљу наставнику преко Viber групе
-Могућност враћања садржаја, као и накнадног прегледа
-Није потребно инсталирати било какву апликацију да би се настава пратила
-Ученици слушају свог наставника (познат начин рада)
-Ученици се са лакоћом прилагођавају овој врсти наставе (техника им није страна)
-Могућност враћања садржаја, као и накнадног прегледа
-Није потребно инсталирати било какву апликацију да би се настава пратила