• ЈПД

#148: Колосеум од картона

Опште информације

  • Наставник:
    Зузана Куталек
  • Назив школе:
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Ковачица
  • Предмет:
    Историја
  • Одељење:
    5.1 i 5.2
  • Број ђака:
    35
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

IMG-facb8688ac5daf5cf00dfd984ad5d7d9-V.jpg

Корисни линкови

Na mom fejsbook profilu objavljujem radove učenika i kolege uživaju. Po njihovom savetu sam rešila da se prijavim ovde.


Циљ и исходи наставе

Da shvate rimsku kulturu koja je i danas jako važna. Praktičnim radom bolje će shvatiti tekovine rimske kulture.


Детаљан опис

Učenicima je online održan čas o Rimskoj kulturi na RTS3 i preko Google učionici je proskeđena prezentacija moja o Rimskoj kulturi.Zadat je zadatak da učenici nešto urade na temu Rimske kulture iz raznom materijala i pravili su od plastelina, stiropora,kutija...Jako lepo su se snašli čak i slabiji učenici i kažu jako im je bilo zabavno raditi to kod kuće.


Платформе и опрема

Google učionica
RTS3
Vajber
Učionica istorije
PPT prezentacija


Дигитални алати

Svi digitalni alati su jako dobro doprineli razumevanju nastave.Učenici su se jako lepo snašli u online nastavi,jako lepo rade i jako su kreativni.Mnogo rade i trude se za svaku pohvalu.


Литература

Udžbenici za peti razred Bigz izdavača.


Самопроцена часа

Ocenjujem čas kаo jako dobro odradjen jer su učenici jako pomno pratili predavanja kao i sve instrukcije o ponavljanju gradiva jer su glasovnom porukom preko vibera pričali o predmetu koji su napravili. Radove su slali preko vibera.


Оцена ученика

Učenici su oduševljeni kako oni odlični tako i oni slabiji čak su slabiji bili i brži u aktivnosti. Svi su pitali kada će opet takav čas.


Било је подршке од

Нисам имао/ла подршку


Опис подршке

Sama sam se snalazila u online nastavi tako što sam uvodila jednu po jednu platformu, alatku..i usavršavala se.


Предности и потешкоће за наставнике

Prednosti su da se deca obučavaju da koriste nove metode i tehnike rada uz već naučene.Poteškoće postoje dok se svi učenici ne uključe ali zajedno se to lepo savlada.


Предности и потешкоће за ученике

Učenici su se trudili pre svega da prihvate nove načine rada i alatke kako se tu radi.Povezali su praktične metode i nove savremene tehnike jedino nedostaje međusobno prisustvo.


Коментар

Lep je i zanimljiv i ovaj vid nastave. Ja uživam jer su deca aktivna i kreativna i svojim radovima me čine srećnom.