Циљ сваког мог часа јесте да свако дете - ученик, после мог предавања разуме основне појмове, уме да их препозна и дугорочно задржи у својој меморији. То радим тако што деци објашњавам све кроз свакодневне примере у животу, које чим виде умеју да повежу са мојојм наставом и оним што сам им предавала. Дакле исход је примена знања стеченог на часу у реалном животу.
Главна мотивација ми је да кроз ту примену знања деца - ученици, на тај начин виде и друге предмете у мом предмету, и да то препознају
Час је осмишљен као обрада новог градива на тему зрачења и левокретних кружних процеса.
Начин остваривања наставе је пројектна настава и фронтална настава.
Циљ часа је да ученици могу самостално да ми објасне шта је то ЗРАЧЕЊЕ, његову основну формулу и да ми на примеру из реалног живота дају пример ЗРАЧЕЊА.
Исто ученици, ће моћи самостално да ми објасне шта је то ЛЕВОКРЕТНИ КРУЖНИ ПРОЦЕС, какве врсте ових процеса постоје и да ми на примеру из реалног живота дају пример за сваки од њих.
Настава се одвија путем презентације коју сам направила.
Наставник објашњава деци нове појмове, њихов смисао и даје им примере. Труди се да деца могу да разумеју и да науче. Наставник повезује свој предмет са другим предметима и објашњава деци смисао сваког појма, формуле и дефиниције, као и његову примену.
Користила сам презентацију коју сам сама направила.
користила сам презентацију и покретне слике, као и пример огледа.
Слика на слајду 2 преузета са https://kluszeljka.weebly.com/koli269ina-toplote.html
Слика на слајду 6 преузета са https://kovanjeduborez.wordpress.com/2012/12/03/rucno-pravljeni-no/
Слика на слајду 9 преузета са https://www.space.com/where-do-black-holes-lead.html
Слика на слајду 10 преузета са https://www.shutterstock.com/video/clip-1033912136-stars-background-blue-nature-dark-galaxy-view
Замолила сам колегинице и колеге са којима предајем, да погледају мој час. Они су иначе иста струка као и ја и предају у мојој школи. На наговор колега сам се и пријавила на конкурс.
Школе
Подршку сам добила од школе у којиј радим као и од колега. Школа ме је подржала у намери да остварим овај тип наставе а колеге су ми помогле у процени и евалуацији часа.
Имала сам сјајну подршку, и без ње ништа не бих могла.
Предности су бројне, од матријала, снимака, итд.
Мана је само једна, која је за наставника највећа. Нема ученика у учионици. Настава је жив организам, а ђаци су његов пулс, без њих, наставник нема темпо.
Фали жива реч наставника.
Мислим да је ово сјајан начин за промоцију знања и мотивацију наставника.