Циљ часа је развој толеранције код ученика, развој самопоштовања, уважавање међусобних разлика, развој личног идентитета, премошћавање генерацијског јаза,осетљивости за потребе другог, развијање ненасилног начина комуникације и потенцијала за групни рад и индивидуални рад, развој критичког мишљења.
Материјал за радионицу ученицима је достављен путем школског блога који је формиран у циљу омогућавања праћења наставе током ванредног стања https://andriconlinenastava.wordpress.com/
Ученици су обавештени (путем вибер група) да ће током прве две недеље маја учествовати у радионици из предмета Грађанско васпитање, поводом обележавања Светског дана породице,15.маја.
Ученици су повратне информације o учешћу у радионици слали наставници путем имејла jelenavlajkovic10@gmaill.com.
Образовни блог andriconlinenastava.wordpress.com
PowerPoint presentaton, Google drive, Gmail, Viber
Приручник за Грађанско васпитање за пети,шести и седми разред оновне школе,Министарство просвете
Самопроцена часа је извршена увидом у садржај ученичких радова.
Ученичка евалуација је остварена кроз повратну информацију наставници.Ученицима је дато упутство да ток саме радионице ,или утиске о њој забележе и пошаљу путем имејла.
Ученички радови су дати као прилог ппт- презентацији часа (неки од пристиглих радова).
Школе
Подршка колега који уређују школски блог путем ког ученици прате натаву из свих предмета и одакле добијају материјале за рад.
Подршка родитеља ученика који су узели учешће у радионици.
Предности су велики обухват ученика и савремни начин комуникације путем ИКТ који је близак ученицима.
Могућност извршавања школског задатака путем мобилног телефона.
Желела бих да ближе објасним избор теме часа .Због специфичне ситуације у којој смо се нашли,једна оваква тема је послужила да се наши ученици ,са својим породицама окупе,проведу врему у интеракцији и оснаже своје породичне везе.Као разредни старешина,из свакодневне комуникације са одељењем,могла сам да осетим сву збуњеност и дечију стрепњу и страх због новонастале ситуације.Многи ученици су се први пут одвојили од бака и дека,многима су родитељи,због природе посла,били одсутни.
Грађанско васпитање је предмет који омогућава ширину у приступу обрађивања тема,те сам изабрала овакав начин ,радионичарски приступ,да се кроз једну породичину активност,ученици оснаже и развију важне компетенције.