• ЈПД

#181: Шта би данас Херодот рекао?

Опште информације

  • Наставник:
    Драгица Средојев
  • Назив школе:
    Свети Сава, Кикинда
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Кикинда
  • Предмет:
    Историја
  • Одељење:
    Vi1-3,VII1- 4III1,2,4
  • Број ђака:
    190
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Рад на даљину

Презентација

Драгица Средојев, историја.pps

Корисни линкови

http://herodot.svetisava.edu.rs/

 


Циљ и исходи наставе

Преко свог личног сајта сам остварила комуникацију са ученицима у условима<


Детаљан опис

Ученици би у гугл учионици сазнали да је на сајту постављен нови материјал потребан за њихов рад. По доласку на сајт ( http://herodot.svetisava.edu.rs/ ) одабрали би разред који похађају и отворио би им се садржај намењен њиховом узрасту. У зависности од типа часа, обрада или понављање, предузели би следеће корак. Ако је час понављања и утврђивања онда би већ на страници на којој се налазе, нашли задатак. Ако је час обраде добили би упутство за даљи рад. Визуелно - фотографија са насловом наставне јединице а испод поново наслов нас.јединице са линком ка новој страници на којој се налазе тезе. у оквиру нове наставне јединице се налазе и линкови који могу да олакшају рад или да га учине занимљивијим.


Платформе и опрема

http://herodot.svetisava.edu.rs/
https://classroom.google.com/h
мејл dragica.sredojev@svetisava.edu.rs
http://www.authorstream.com



Дигитални алати

Google учионица и сви алати - диск, упитник- преко њих је остварена комуникација са ученицима и прављени су тестови,
Youtube - за видео садржаје


Литература

Историја 6, уџбеник, Бигз
Историја 7, уџбеник, Бигз
Историја 8, уџбеник, Завод


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Комуникација између ученика и мене ишла је осим директно, преко мејла,и преко одељењских старешина.


Предности и потешкоће за наставнике

Предност је што је истовремено могућа комуникација са више одељења и што једном постављен материјал може и касније да се користи.
Захтева велики и вишесатни, свакодневни рад.
потешкоће могу бити техничке природе- слаб и спор интернет, недостатак адекватне информатичке опреме


Предности и потешкоће за ученике

Предност је што могу сами да одаберу време рада, онда када им највише одговара.
Задатке могу да раде и уз нечију помоћ, увек могу да се врате на одређени садржај.
Потешкоћу им може представљати слабије информатичко знање.


Коментар

У ванредним условима рада, када је целокупна настава извођена (и још се изводи) на даљину, овакав начин рада ми се учинио најмање стресан за моје ученике јер је најближи мом начину рада на часу.