Преко свог личног сајта сам остварила комуникацију са ученицима у условима<
Ученици би у гугл учионици сазнали да је на сајту постављен нови материјал потребан за њихов рад. По доласку на сајт ( http://herodot.svetisava.edu.rs/ ) одабрали би разред који похађају и отворио би им се садржај намењен њиховом узрасту. У зависности од типа часа, обрада или понављање, предузели би следеће корак. Ако је час понављања и утврђивања онда би већ на страници на којој се налазе, нашли задатак. Ако је час обраде добили би упутство за даљи рад. Визуелно - фотографија са насловом наставне јединице а испод поново наслов нас.јединице са линком ка новој страници на којој се налазе тезе. у оквиру нове наставне јединице се налазе и линкови који могу да олакшају рад или да га учине занимљивијим.
http://herodot.svetisava.edu.rs/
https://classroom.google.com/h
мејл dragica.sredojev@svetisava.edu.rs
http://www.authorstream.com
Google учионица и сви алати - диск, упитник- преко њих је остварена комуникација са ученицима и прављени су тестови,
Youtube - за видео садржаје
Историја 6, уџбеник, Бигз
Историја 7, уџбеник, Бигз
Историја 8, уџбеник, Завод
Колега
Комуникација између ученика и мене ишла је осим директно, преко мејла,и преко одељењских старешина.
Предност је што је истовремено могућа комуникација са више одељења и што једном постављен материјал може и касније да се користи.
Захтева велики и вишесатни, свакодневни рад.
потешкоће могу бити техничке природе- слаб и спор интернет, недостатак адекватне информатичке опреме
Предност је што могу сами да одаберу време рада, онда када им највише одговара.
Задатке могу да раде и уз нечију помоћ, увек могу да се врате на одређени садржај.
Потешкоћу им може представљати слабије информатичко знање.
У ванредним условима рада, када је целокупна настава извођена (и још се изводи) на даљину, овакав начин рада ми се учинио најмање стресан за моје ученике јер је најближи мом начину рада на часу.