https://oscegar-my.sharepoint.com/:v:/r/personal/s_jovanovic_oscegar_edu_rs/Documents/Lekcije/7.%20razred/Engleski%20jezik%20-%207.%20razred%20-%20Lekcija%2006.mp4?csf=1&web=1&e=emJHQR
Циљеви: богаћење вокабулара на тему разлике између британског и америчког енглеског и упознавање са културном традицијом народа енглеског говорног подручја.
Исходи: ученици ће правити разлику када чују амерички, односно британски енглески језик и умеће да обогате своју вербалну конверзацију употребом овде научене језичке конструкције.
У уводном делу часа смо истакли тему нашег часа : разлике између британског и америчког енглеског, које смо сви чули кроз филмове, музику.... За загревање је било прво вежбање, да се подсетимо неких примера где се ове разлике виде.
У главном делу часа смо се упознали са породицом Ричмонд, која се преселила из Британије у Америку, и која нам прича своја конкретна искуства о језичким и културолошким разликама две земље.
Кроз текст је провучена и граматичка јединица о језичкој конструкцији, и ту смо, на примерима из текста, објаснили њену употребу. Разумевање смо проверили кроз вежбање у књизи.
На крају је истакнут домаћи задатак, кроз који ће ученици утврдити данашње градиво.
За израду и дистрибуцију презентације коришћена је Microsoft платформа за учење на даљину - Microsoft Office 365 и апликација унутар софтверског пакета Тeams.
За реализацију самосталног видео материјала који прати презентацију је коришћен програмски пакет Camtasia Studio 2019.
Microsoft Office 365 software package
Camtasia Studio 2019
Уџбеник из енглеског језика за 7.разред основне школе, издавачке куће Клет, Messages 3.
Своје замисли о часу сам остварила у већем делу, али је део мојих планова остао нереализован због техничких ограничења.
Ученици су лајковали час на Вибер групи коју, такође, користимо за комуникацију. И нису имали додатаних питања у вези градива, нису тражили додатно појашњење, а за то имају прилику коришћењем Teams-a апликације из прог. пакета Microsoft Office 365.
Супруг је реализовао нелинеарну монтажу снимљеног видео материјала за час на основу презентације.
Жива реч и контакт у настави су незаменљиви.
И ученицима је лакша комуникација уживо, за тренутна питања, помоћ наставника, итд.
Овај начин рада је нешто сасвим ново и за ученике и за нас , наставнике, и дали смо све од себе да урадимо обострано најбоље.