Циљ овог часа јесте упознати ученике са појмом прошлог, садашњег и будућег времена у реченици као и начин на који најлакше да препознају у ком је времену дата реченица написана.
Исходи:
-поштује и примењује основна правописна правила
-правилно састави дужу и потпуну реченицу
Ученици су кроз 3 фотографије имали прилику да се подсете шта су то глаголи и какви могу бити, а затим и да на основу глагола препознају у ком времену је написана реченица. Како ученици не би гледали видео коју предуго траје и губили концентрацију, при самој обради ове наставне јединице настоји се погодити суштину, односно да ученици развију способност препознавања времена у којем је реченица написана и које то речи помажу да се време одреди. Домаћи задатак је дат како би ученици тај главни костур из видеа самостално пренели на папир кроз сопствени пример, а за више примера и реченица следи час утврђивања.
Детаљан опис
Animoto
Animoto, viber
Методика наставе српског језика и књижевности, Вук Милатовић
Ученици су разумели сва три времена у којем се реченице могу наћи и схватају да променом глагола долазе до времена у којем желе да се дата реченица налази.
Ученици су задовољни што видео траје кратко, те могу да га погледају и по неколико пута, а опет да дођу до суштине.
Нисам имао/ла подршку
Предности припреме јесу самостална организација времена.
Потешкоће јесу услови ученика и знања у области информатике и рачунарства, као и могућности родитеља да има помогну.
Предности учење рада на рачунару и дигиталним садржајима.
Потешкоће, повратна информација као живи контакт, недовољно знања за рад на рачунару.