Схвати и разуме принцип мерења микрометром
Зна самостално да очита измерену вредност
Развијање практичних способности
Подстицање ученика за примену стеченог знања у пракси
Развијање интересовања за стицање нових знања
ПЛАН ТОКА ЧАСА
УВОДНИ ДЕО ЧАСА ( 5-10 минута )
• Понављање претходне наствне јединице, принцип рада микрометра и најава нове наставне јединице
• Стварање климе за рад
• Мотивисање ученика
• Истицање циља часа.
• Ученици се упознају са циљем часа, шта ће учити и радити.
ЦЕНТРАЛНИ ДЕО ЧАСА ( 25-35 минута )
Наствавник излаже нову наствавну јединицу. Објашњавам принцип рада микрометра за унутрашње мерење. Детаљно објашњење дато у прилогу. Ученици се укључују са коментарима. Наставник прати коментаре ученика и њихова запажања.
Садржај часа и детаљно описана активност наставника и ученика описана у табели артикулација часа. У прилогу је приказан и објашњен принцип рада микрометра за унутрашња мерења.
ЗАВРШНИ ДЕО ЧАСА ( 5-10 минута )
У разговору са ученицима поновити кључне појмове из лекције (Микрометри за унутрашња мерења). Поновити принцип рада и мерења помоћу микрометра, чување и одржавање мерних инструмената. Најављујем ученицима активности за следећи час. Задати домаћи задатак или задатак за размишљање.
Активности ученика/наставника
УВОДНИ ДЕО ЧАСА
(5-10 мин)
Уводни део (5-10`): мотивација; скретање пажње у вези са циљем часа;
Понављање градива са претходног часа и увод у нову наствну јединицу.
Истицање циља часа.
Питања за ученике:
Шта су микрометри?
Чему служе?
Подела микрометра?
Ученици:
Уочавају повезаност и примену мерних инструмента у разним гранама индустрије.
Одговрају на поствљена питања
Иновативне методе:
Платформа
Апликација
Google Учионица
Андроид апликација- Micrometar
Андроид апликација- Micrometar
Коришћењем апликације, коју су ученици претходно инсталирали на своје рачунаре, таблете, телефоне...извршили смо симулацију мерења помоћу микрометра, мерење смо извршили идентично као и у реалним условима, применом апликације и коришћењем савремених технологија за наставу и учење.
-Kontrola kvaliteta, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd, 2000
-сопствене презентације,
-слајдови,
-видео материјал
-апликације
Наставу прати друга група укупно 17 ученика
-Реализација се обавља редовно према распореду: ДА
-Успостављена је сарадња са ученицима: ДА
-Ученици редовно прате наставу и одговарају на постављене задатке: ДА
Оцена рада наставника није спроведена, по завршетку Online наставе биће спроведена ученичка евалуација.
Школе
Добио сам упутсва за рад помоћу Google-учионице, шифру за приступ ученика предмету.
Све остало сам радио сам, према сопственим идејама и проценама.
Деца, ученици су изузетно лепо сарађивали, активно пратили наставу.
Предности:
Нове наставне методе
Већа примена елктронских садржаја
Могућност реализације наставе на даљину, коју пре нисмо радили
Рад од куће
Више слободног времена
Недостаци:
Много врема поред рачунара
Стално активан
Нема радног времена
Потешкоће:
Предности:
Брже, боље и лакше учење, наравно онај ко жели да научи
Потешкоће:
-немогућност приступа интернету
-немају сви рачунар
- социјални проблеми...итд.
Савремен и нов начина рада, како за ученике, тако и за наставнике.
С обзиром на околности које су нас задесиле, мислим да смо ми наставници положили велики испит и поднели велик терет, није било лако организовати наставу за само неколико дана, а деца то умеју да цене и изузетно су посвећени раду и учењу.