-Слуша, разуме и доживљава садржај текста, препознаје песмучита текст са практичном наменом,
-Учествује у вођеном разговору, пише поводом књижевног текста,
-Писмено одговара на постављена питања, богати речник.
Моја идеја је била да час буде тако осмишљен да ученици првог разреда могу што лакше да се снађу сами. Зато сам урадила мултимедијални ГУГЛ ТЕСТ (слике, аудио запис, текст, питања, понуђени одговори, повезивање...), јер су им сви садржаји на једном месту.
Пратила сам методски поступак у обради штива:
- Слушање изражајног читања,
- Глобална анализа,
- Усмерено читање,
- Анализа нових речи,
- Анализа по строфама,
- Тематске целине,
- језичко-стилска анализа.
Све сам ово постигла кроз различите врсте питања (програмирани материјал).
На крају ученици сами процењују и проверавају колико су били успешни.
Платформа: БЛОГЕР
Опрема: рачунар
ГУГЛ ТЕСТ
Википедија,
Радмила Жежељ; Различак, читанка за први разред основне школе, КЛЕТ.
ПРЕГЛЕДАЛА САМ ТАБЕЛУ СА БРОЈЕМ ОСВОЈЕНИХ БОДОВА
Коментарима на Фејсбук групи.
Родитеља
Родитељи су помагали деци да се снађу на рачунару
Потребно је време за израду теста, али се кроз један тест обликује цео час.
Све им је дато на једном месту.