МОЈ ЖИВОТ ЗА ВРЕМЕ КОРОНА ВИРУСА.pptx
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Hib4WXd2KemcFG2P3BCAmwMNACqjoB_D
https://docs.google.com/forms/d/1KIGIFQuGjQkWraUUQYPXY-9oCYfEtaZ6sxG8HXkIXbg/edit
Изграђивање позитивних начина размишљања, ставова и активности у доба Корона вируса.
Усвајање здравих стилова живота (исхрана, одмор, физичка активност) ради јачања имунитета.
Грађење позитивне слике о сопственим мисаоним и креативним способностима и њихово развијање.
Континуирана израда домаћих задатака
Развијање позитивне породичне атмосфере.
ИСХОД: Ученици позитивно размишљају, брину се о свом здрављу, континуирано раде задатке у позитивној породичној атмосфери.
Ученици су добили презентацију под називом Мој живот за време Корона вируса која је оплемењена лепотама живота које га красе. Нагласак је на правилном начину живота у изолацији, квалитетном функционисању (одмор, физичка активност, здрава исхрана, учење, цртање, писање), бризи о здрављу и менталном напретку. Акценат је стављен и на развијање лепих породичних односа и веза.
Игрица коју затим играју Лепота живота јесте провера њихове свести о позитивним и негативним странама живљења (индиректно скретање пажње на позитивно).
Упитник Моја осећања јесте повратна информација о њиховим осећањима, задовољству наставом и стеченим знањима, напретком... Информација о квалитету овог часа.
Лапбук који су урадили у сарадњи са родитељима је диван показатељ њиховог проведеног времена у изолацији. Уложен труд и креативност су показали њихову заинтересованост и свест о свему што су прочитали и видели на презентацији.
google drive
wordwall
facebook
lap top
mobilni telefon
google drive
wordwall
Одељењски старешина, приручник, Б. Михаиловић и Љ. Видовић
Самопроцену часа урадила сам на основу повратне информације (упитници и Лапбоук).
Упитници су показали да се деци свидела презентација, која и јесте, веома мотивишућа за њихов живот и рад од куће... А резултати рада, у сарадњи са родитељима, су показатељи њихове енергичне жеље и воље да што боље представе свој живот за време Корона вируса.
tps://docs.google.com/forms/d/1KIGIFQuGjQkWraUUQYPXY-9oCYfEtaZ6sxG8HXkIXbg/edit#responses
Ученици су оценили час упитником.
Ученици су се изјаснили да ли им се допада презентација и игрица коју су играли, да ли је позитивно утицала на њихово расположење.
Њихови одговори су позитивни
Родитеља
За извођење часа неопходна је била сарадња родитеља.
Заједно са ученицима, након одгледане презентације и одигране игрице, попуњеног упитника, израдили су Лапбук, који мала фасцикла у којој је представљен живот детета за време Корона вируса.
Деца су у сарадњи са родитељима показала креативност.
Нисам имала потешкоће
Предности: Развој емпатије и сарадништва са родитељима и децом
Нису имали потешкоће
Предности: Развој емпатије и сарадништва са родитељима и учитељицом
НАСТАВИЋУ ДА БОЈИМ СВОЈ ЖИВОТ БОЈАМА ДУГЕ!
...ДА ДУГА БУДЕ ШТО ЛЕПШТА
КАДА ПОНОВО УКРАСИ СЛОБОДНО НЕБО...