• ЈПД

#217: Бизнис инкубатор развој ученичких идеја

Опште информације

  • Наставник:
    Зоран Шолаја
  • Назив школе:
    Економско-трговинска школа, Сопот
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Сопот
  • Предмет:
    Предузетништво
  • Одељење:
    43
  • Број ђака:
    13
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

BIZNIS INKUBATOR (2).pptx

Корисни линкови

https://www.facebook.com/BiznisInkubatorETS/?ref=bookmarks

 


Циљ и исходи наставе

Izrada biznis plana za unapred određeni biznis, skupljanje projektne dokumentacije za apliciranje za sredstva.
Ishod je osposobljavanje za pokretanje sopstvenog biznisa.


Детаљан опис

Učenici su unapred podeljeni u grupe. Svaka grupa ima biznis plan pred sobom i unapred izabrani biznis.
Razvijanjem ideje od izbora broja zaposlenih, finansijske konstrukcije do potvrđivanja izvodljivosti samog biznisa.
Korišćeni su video klipovi za preduzetničke obuke iz regiona i Srbije, iskustva vodećih marketing stručnjaka. Učenici su upućeni na praćenje sadržaja koja su sami postavljali.
Konsultacuje preko viber grupe svakodnevne i periodičan pregled biznis planova.
Biznis inkubator je stranica naše škole na Fejsbuku i već par godina služi za online obuku i pomoć učenicima za predmet Preduzetništvo.


Платформе и опрема

google classroom, viber, biznis inkubator fesjbuk stranica


Дигитални алати

sajt youtubu, stranica na fejsbuk društvenoj mreži.


Литература

Udžbenik iz preduzetništva za IV razred srednje škole
Online priručnik iz preduzetništva Šolaja Zoran autor


Самопроцена часа

učenici su ocenjivali rad sa emotikonima smajli obrnuti smajli i ravnoduško


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

od formiranja biznis inkubatora imam podršku škole.


Предности и потешкоће за наставнике

prednost je mobilnost i kontakt češći sa učenicima, manja nedostatak žive interakcije sa učenicima.


Предности и потешкоће за ученике

rad koji pruža mogućnost i odloženog delovanja tokom dana a nedostatak je nemanje kontakata sa svim drugarima iz odeljenja i učestvovanje u živoj interakciji nastavnog procesa.