Циљ је да се упознамо са стилским карактеристикама музике класицизма. Упознајемо се са музичким облицима соната, симфонија, концерт, гудачки квартет. Упознавање музичких облика је помоћу звучних примера, ставова класичних композитора Хајдна, Моцарта и Бетовена.
Исход: сви су ученици били активни слушаоци. Повезали смо се преко ЗООМ апликације и слушали сви заједно.
Ток часа:
На почетку сам их упознала о музичком класицизму, по чему је он значајан, развојни пут и ток. Упознала сам их са облицима.
Затим је сваки ученик добио задатак да самостално пронађе извођење појединачних облика. Затим смо се повезали преко ЗООМ апликације и одабрали најбоља извођења, интерпретације. Линкове смо окачили у нашу заједничку презентцију.
На крају смо одговарали на питања која се налазе на крају наше презентације.
Google Classroom, Viber, ZOOM, лап топ, мобилни телефон
Quizlet
Основна литература: Музичка културе за 7. разред, Бокан, Паладин, Логос
Помоћна литература: Историја музике, Р. Пејовић, Завод за уџбенике и Музички облици, Сковран, Перичић, ФМУ
На следећем часу сам им пуштала одломке из музичких примера, а ученици су одговарали које је дело и композитор у питању. То је такође било преко ЗООМа.
Добили су евалуациони упитник са две колоне:
1. Час ми се свидео
2. Час је био досадан
Свих 20 ученика су заокружили прво, да им се свидео
Родитеља
Родитељи су нас приликом заједничког састанка спојили, конектовали су се ученици и уз помоћ родитеља
Време које сам провела у припремању презентације
Да одраде задатке у исто време, тачније да слушају музику у исто време када смо били спојени у ЗООМ-у