Slavica Pokornic magija je u rukama nastavnika.pptx
https://www.youtube.com/watch?v=DlFMsdVLXyQ
https://wordsearchlabs.com/view/135676
https://wordsearchlabs.com/view/135680
https://wordsearchlabs.com/view/135684
http://linoit.com/users/slavicapokornic/canvases/VRAP%C4%8CI%C4%86-MAKSIM%20GORKI
Циљ: разумевање и доживљавање текста Врапчић Максима Горког и интегрисање у пројекат
Исходи: ученик ће умети анализирати текст кроз мапу ума
написаће поруку приче у веб алату
имати више сазнања о врапцима
научити како да причу интегрише у eTwinning пројекат Dan vrabaca
/Sparrows Day
УД: разговарам са ученицима о пројектима које реализујемо на eTwinning platformi и долазимо до жељеног пројекта Dan vrabaca /Sparrows Day. Ученици се упознају са текстом Врапчић Максим Горки слушајући са youtub канала видео који је већ постављен на њему, аутор Марко88.
ГД: након одлсушаног видеа, разговарамо и анализирамо текст на основу питања која су постављена у књизи. Прва активност-дајем инструкције ученицима како да у одређеном веб алату bubbl.us и https://app.mindmup.com/ направе онлине мапу ума и кроз њу анализирају текст. Ученици анализирају текст одређујући тему,време,место,ликове и њихов опис и поруку. Неколико ученика чита шта је записао. Друга активност- у веб алату toonytool.com постављају слику врапца и у облачиће записују његову захвалност родитељима. Трећа активност-заједнички састављамо писмо сарадницима на еTwinning portalu коју ћемо убацити у пројакат. Ученици у алату https://photostamps.com/apps/customizeit израђују маркицу.Најлепшу маркицу стављамо у писмо које постављамо на портал.
ЗД: постављамо писмо и остали материјал на eTwinning платформу. Пишемо утиске на линоиту.
Домаћи задатак : саставити осмосмерку у којима ће бити речи које описују ликове.Ученици су подељени у три групе како би обухватили ликове :родитељи, врабац, мачка.
Са ученицима oнлине наставу радим преко ZOOM платформе, месинџер групу користим за постављање ученичких радова и eTwinning portal на којем се налази пројекат у који постављамо материјал, средства које ученици користе лаптоп, таблет и телефон
Алати: за израду мапе ума bubbl.us и https://app.mindmup.com/,
израда стрипа https://www.toonytool.com/,
израда маркице за писмо https://photostamps.com/apps/customizeit
https://wordsearchlabs.com/
Читанка за трећи разред издавач Бигз, интернет странице - веб алати,
Обострано задовољство
Ученици имају своје смајлије које током часа и на крају часа подижу и тиме процењују оно што је добро или не
Нисам имао/ла подршку
Активности сам осмислила и предложила уеницима, који су у неким стварима имали избор одабира алата. Велика подршка за рад су моји ученици који су се одлично уклопили у онлин наставу и рад на даљину а ѕаједно са њима и родитељи.
За реализацију ове наставне јединице нисам имала потешкоћа, али се у току реализације других дешавало понекад прекид интернет везе и успореност рада интернета.
Ученици понекад имају прекид интернет везе али се брзо врате на онлин час.