• ЈПД

#220: Врапчић Максим Горки на eTwinningu

Опште информације

  • Наставник:
    Славица Покорнић
  • Назив школе:
    Матија Губец, Доњи Таванкут
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Суботица
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    III д
  • Број ђака:
    10
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    индивидуалан рад

Циљ и исходи наставе

Циљ: разумевање и доживљавање текста Врапчић Максима Горког и интегрисање у пројекат
Исходи: ученик ће умети анализирати текст кроз мапу ума
написаће поруку приче у веб алату
имати више сазнања о врапцима
научити како да причу интегрише у eTwinning пројекат Dan vrabaca
/Sparrows Day


Детаљан опис

УД: разговарам са ученицима о пројектима које реализујемо на eTwinning platformi и долазимо до жељеног пројекта Dan vrabaca /Sparrows Day. Ученици се упознају са текстом Врапчић Максим Горки слушајући са youtub канала видео који је већ постављен на њему, аутор Марко88.
ГД: након одлсушаног видеа, разговарамо и анализирамо текст на основу питања која су постављена у књизи. Прва активност-дајем инструкције ученицима како да у одређеном веб алату bubbl.us и https://app.mindmup.com/ направе онлине мапу ума и кроз њу анализирају текст. Ученици анализирају текст одређујући тему,време,место,ликове и њихов опис и поруку. Неколико ученика чита шта је записао. Друга активност- у веб алату toonytool.com постављају слику врапца и у облачиће записују његову захвалност родитељима. Трећа активност-заједнички састављамо писмо сарадницима на еTwinning portalu коју ћемо убацити у пројакат. Ученици у алату https://photostamps.com/apps/customizeit израђују маркицу.Најлепшу маркицу стављамо у писмо које постављамо на портал.
ЗД: постављамо писмо и остали материјал на eTwinning платформу. Пишемо утиске на линоиту.
Домаћи задатак : саставити осмосмерку у којима ће бити речи које описују ликове.Ученици су подељени у три групе како би обухватили ликове :родитељи, врабац, мачка.


Платформе и опрема

Са ученицима oнлине наставу радим преко ZOOM платформе, месинџер групу користим за постављање ученичких радова и eTwinning portal на којем се налази пројекат у који постављамо материјал, средства које ученици користе лаптоп, таблет и телефон


Дигитални алати

Алати: за израду мапе ума bubbl.us и https://app.mindmup.com/,
израда стрипа https://www.toonytool.com/,
израда маркице за писмо https://photostamps.com/apps/customizeit
https://wordsearchlabs.com/


Литература

Читанка за трећи разред издавач Бигз, интернет странице - веб алати,


Самопроцена часа

Обострано задовољство


Оцена ученика

Ученици имају своје смајлије које током часа и на крају часа подижу и тиме процењују оно што је добро или не


Било је подршке од

Нисам имао/ла подршку


Опис подршке

Активности сам осмислила и предложила уеницима, који су у неким стварима имали избор одабира алата. Велика подршка за рад су моји ученици који су се одлично уклопили у онлин наставу и рад на даљину а ѕаједно са њима и родитељи.


Предности и потешкоће за наставнике

За реализацију ове наставне јединице нисам имала потешкоћа, али се у току реализације других дешавало понекад прекид интернет везе и успореност рада интернета.


Предности и потешкоће за ученике

Ученици понекад имају прекид интернет везе али се брзо врате на онлин час.