Циљ часа је упознавање ученика са оним што Вук каже о значају певача, њиховим изгледом и делима; да су то људи који су заиста постојали, и да потичу из народа. То треба да их подстакне да прочитају њихове песме,али и сами да се одваже и створе сопствене.
Ученицима је презентација била занимљива, јер су видели слике певача, а најзанимљивија је била слика на којој су гусле, јер никада их нису , у реалном животу, видели.
Уводни део часа - разговор о народној књижевности (одлике, поделе, значај...)
Разрада - постављање презентације
Закључак - одушевљеност ученика оваквим начином рада, који није својствен за наставу српског језика и књижевности; лакше разумевање, брже памћење наставне јединице.
Иновативност - сама презентација
Мотивисаност - наставна јединица их је мотивисала да сами направе презентације на неке од народних епских песама; неки су сами почели да пишу песме; некима је то све било занимљиво, па су делове песама или неке јунаке нацртали... Презентација је успешно обавила свој задатак.
Google classroom
Word, PP, Prezi - помогли су ми да са ученицима дам потребне материјале за разумевање наставних јединица.
Певач и традиција, Бошко Сувајџић
Увод у усмену књижевност, Снежана Самарџија
косовска епика, Нада Милошевић Ђорђевић
Самопроцена часа је изведена тако што су ученици давали позитивне коментаре на на начин рада, те сам на основу тога, али и њиховог броја на платформи.
Ученици су урадили евалуациони упитник, јер Google classroom омогућава да се поставе питања. Овог пута она нису била анонимна, јер су ученици пријављени под својим именом и презименом, али их то није спречило да кажу шта мисле. А, мисле да је овако лакше да се разуме лекција, да се брже памти, и да тога треба да буде што више, без обзира што је реч о предмету коме овакав рад није својствен.
Нисам имао/ла подршку
Предност је у могућностима да са ученицима може више и боље да се ради, да ми је омогућило да упознам боље ученике, да ми је показало да неки од њих боље раде када нису изложени јавности учионице, и да су спремни да раде и суботом.
Недостатак је проблем у оцењивању, јер то није решено, па сам морала да се сналазим сама; кашњење информација.
Лакше им је у раду, јер не морају да преписују са табле и немају проблем да кажу шта мисле.
Нисам могла да изаберем школу, јер моје на листи нема.
Техничка школа, Смедерево
Надам се да ћете ово уважити, хвала.