Стицање нових знања о грађи и функцији мишића, Стицање нових знања о правилима и принципима мерења мишићне снаге. Стицање нових знања и корелација са предходно утврђеним латинским називима који се користе у наставној јединици. Мотивисање ученика за самостални рад. Формирање тачности, прецизности и одговорности у раду.
Предмет: Кинезиологија
Наставна јединица: Мануелно мишићни тест мишића покретача надлакта - флексори надлакта
Корелација: Анатомија , Латински језик
Наставна метода: Метода излагања видео презентације,метода online разговора
Наставна средства: Вибер платформа - формирана група додавањем телефонских контакта.
УВОДНИ ДЕО ЧАСА
- Контрола и евидентирање одсутних ученика јављањем професора у ВИБЕР Групи и одазивом ученика након јављања професора. Установити разлоге одсутних ученика позивом и јављање разредном старешини о стању или додатне информације о ученику који се тичу праћења наставе. Уписивање часа у ЕсДневник.
Обнављање основних принципа мерања мишићне снаге.Ученици прате презентацију која је постављена у групи.
ГЛАВНИ ДЕО ЧАСА
Обнављање термина Флексија надлакта - Видео приказ флексије надлакта.
Нормална покретљивост флексије надлакта - 180 ст.
- Кратак осврт на АНАТОМИЈУ рамена: Зглоб у коме се изводи покрет флексије: articulatio glenohumerale (зглоб рамена) приказ слике
- Зглобне површине (Приказ детаља путем слика у видео презентацији)
- Мишићи који изводе покрет флексије:
- Припоји мишића АГОНИСТЕ - (видео покрета инервације и припоја)
- Слабост и Контрактуре
- Мануелно мишићни тест од 0-5 (приказ сликама)
ЗАВРШНИ ДЕО ЧАСА
Анализа усвојеног градива и праћења наставе путем задатих питања и приказ одговора везаних за наставну јединицу. Питања ученика о нејасноћама у наставној јединици.
Online платформа: Вибер - Група Кинезиологија 3/3
Наставна средства и опрема: Вибер платформа - формирана група додавањем телефонских контакта, Microsoft PowerPoint, Wonderscher Filmora 9 , 3D Human Anatomy Atlas, Adeobe Photoshop.
Microsoft PowerPoint, Wonderscher Filmora 9, 3D Human Anatomy Atlas, Adobe Photoshop.
Процена снаге мишића рука - Аутор: др Слободан В Николић ; Издавач: Завод за уџбенике и наставна средства Београд 2003.
Пројектно учење и процена на основу пројектног задатка, Вибер интервјуи, вируелни групни рад
Школе
Велика подршка директорке школе Гордане Јовановић, и колега на смеру Физиотерапеутске групе предмета.
Предност: Бољи опис наставне јединице, боље презентовање.
Потешкоће: није било
Предност: Боље усвајање наставне јединице, велика заинтересованост ученика за видео презентације, аудио-визуелно памћење садржаја.
Потешкоћа: Није било