• ЈПД

#232: Иновативно коришћење савремених технологија за потребе наставе и учења надаљину

Опште информације

  • Наставник:
    Сања Црногорац
  • Назив школе:
    Лазар Саватић, Београд (Земун)
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Земун
  • Предмет:
    Француски језик
  • Одељење:
    шести
  • Број ђака:
    78
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Le passé composé.ppt

YouTube


Циљ и исходи наставе

Ученик ће моћи на крају ове лекције да:
• разуме краће текстове у којима се описују догађаји у прошлости;
• размени информације у вези са догађајима у прошлости;
• опише у неколико краћих, везаних исказа догађај из прошлости.


Детаљан опис

Ученицима је представљена нова наставна јединица (Le passé composé - Перфекат) у виду презентације. Наставник је покушао да приближи деци ново глаголско време на један иновативан начин. Наставник је направио поређење са матерњим језиком (перфекат) кроз примере. У оквиру презентације наставник се трудио да на сажет и концизан начин представи грађење перфекта у француском језику. Такође, да прикаже и изузетке, кроз примере. На крају лекције наставник је поставио видео запис (са Youtube-a) на француском језику.


Платформе и опрема

Представљено ученицима у Гугл учионици; презентација је направљена преко Power Point програма; видео је убачен у презентацију са Youtube-a


Дигитални алати

Power Point, Youtube


Литература

Граматика француског језика за основну школу


Самопроцена часа

Ученицима је дат домаћи из књиге и радне свеске, самим тим, наставник је добио повратну поруку, а то је да је ученицима јасна лекција. Такође, наставник је направио квиз кроз Гугл упитник и тако добио слику о томе да ли су и како су ученици схватили ново градиво.


Било је подршке од

Колега


Предности и потешкоће за наставнике

Потешкоћа је то што наставници немају прави увид у знање ученика, као што имају у реалним условима у учионици.


Предности и потешкоће за ученике

Потешкоћа код ученика је та што ученици не могу да разумеју ново градиво на онај начин како би иначе разумели у природним условима, на школском часу. Што не могу да поставе питање ако им нешто није јасно, да чују живу реч, објашњење нејасних ствари.