• ЈПД

#248: Фронтална настава која ученику омогућава лакше савладавање наставе на даљину

Опште информације

  • Наставник:
    Срђан Габрић
  • Назив школе:
    Политехничка школа, Суботица
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Суботица
  • Предмет:
    Израда намештаја
  • Одељење:
    Д 17 ; Д27; ТОН 45
  • Број ђака:
    65
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

Politehnička škola Subotica - Srđan Gabrić.pptx

YouTube


Циљ и исходи наставе

Циљ часа је да ученици стекну знање о начину добијања прве и друге базне равни на масиној гредици. Осим тога, да ученик научи на којим машинама се изводе операције за добијање добијања прве и друге базне равни на масиној гредици, као и делове тих машина.


Детаљан опис

Уводни део часа:
Представљање професора, и давање кратког објашњења везано за наставну јединицу која ће се обрађивати до краја часа.
Разрада часа:
1. Објашњавање делова машине потезног пререзивача за попречно пререзивање масива, намене машине и демонстрација рада на машини.
2. Објашњавање делова комбиноване машине. Потом појединачних сегмената комбиноване машине, намене свих сегмената појединачно, и демонстрација рада на сегментима комбиноване машине.
3акључак часа:
Сумирање градива и сажето представљање столарске радионице и њене намене и могућности.
Иновативне методе у учењу огледају се кроз наставу која се спроводи без физичке присутности ученика. Сликовит приказ који се формира кроз видео материјал који ће бити доствљен ученику из ког ће он стећи нова сазнања из предмезта израда намештаја.
Ативна размена информација између ученика и предавача постиже се слањем линка ученику У Гугл учионицу. Након прегледаног видеа, ученик шаље своје запажање у виду коментара који поставља у Гугл учионицу.
Приступ за унапређивање наставних презулатата огледа се баш у реализацији видео записа и демонстрацији свих споменутих операција на самим машинама.


Платформе и опрема

Онлајн платформакоја је коришћена за извођење наставе на даљину је: Google Сlassroom и YouTube канал.
Опрема која је коришћена за извођење наставе на даљину је: мобилни телефон, сталак за фороапарат, машине за обраду дрвета, лична заштитна средства.


Дигитални алати

Дигитални алати коришћени за реализацују пројекта је програм Sony Vegas Pro.


Литература

Књига, Машине и уређаји за I, II и III разред дрвопрерађивачке школе, Боривој М. Томић, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд.


Било је подршке од

Колега


Предности и потешкоће за наставнике

Предности оваквог вида наставе огледа се у томе што су ученици заинтересовани за коришћење технологије. Воле да гледају видео записе исто тако и да их сами праве. Стога, после слања видео материја ученицима на преглед, створена је максимална интеракција између наставника и ученика.
Потешкоће које су се јавиле при реализацији овог видео часа су се огледале у недостатку квалитетније опреме за снимање .


Предности и потешкоће за ученике

Једини недостатак код овог вида наставе и самог праћења се огледао у томе што поједини ученици нису имали приступ рачунарима и нису могли да испрате овај вид наставе на даљину.