• ЈПД

#252: Дечје путовање око света

Опште информације

  • Наставник:
    Миа Кришановић
  • Назив школе:
    Бранко Ћопић, Београд (Раковица)
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Раковица
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    4/4
  • Број ђака:
    26
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    индивидуални, групни

Циљ и исходи наставе

Разумевање прочитаног и анализа различитих типова информација.
Развијање способности за самостално проналажење нових информација, њихово селектовање, а затим и презентовање.
Стицање и проширивање знања о државама света и народима који у њима живе.
Упознавање ученика са природним карактеристикама, флором и фауном одабраних држава.
Развијање заинтересованости за обичаје, традиционалну музику и музичке инструменте одабраних народа.
Развијање толеранције и прихватања различитости ме


Детаљан опис

Оваквим презентовањем наставне јединице остварена је међупредметна повезаност и ученицима је омогућено да дођу до одабраних додатних садржаја којима ће проширити своја основна знања о одабраним државама. Овако интегрисани садржаји примерени су њиховом узрасту , а начин на који су обједињени држи пажњу и концентрацију ученицима. Коришћењем дигиталних алата омогућена је систематизација знања кроз игре, додавање аудио и визуелних подстицаја и омогућена је повратна информација од стране ученика.


Платформе и опрема

Платформа: Google Classroom
Средства и опрема: интернет, рачунар, микрофон, звучници, видео снимци, фотографије, дигитални алати.


Дигитални алати

Thinglink креирање наставног садржаја
Youtube проналажење видео и аудио материјала
WordWall израда квизова
Linoit израда паноа за повратне информације
Google Images проналажење адекватних фотографија


Литература

С децом око света, Татјана Родић, Креативни центар, Београд, 1998.


Оцена ученика

https://bit.ly/2X8tIX4

 


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

У сарадњи са колегиницом Милицом Антић вршена је размена идеја. Пружила је подршку за реализацију овако комплексне теме у виду мотивације.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности: нуди могућност обједињавања више дигиталних садржаја што доприноси држању пажње ученика, наставни садржај је лак за даље прослеђивање како колегама, тако и ученицима, развој дигиталних компетенција наставника, бесплатни дигитални алати.
Недостаци: могућност прекида интернет сигнала, у вишечланим породицама које имају један рачунар ученик неће моћи да се у потпуности посвети задатку.


Предности и потешкоће за ученике

Предности: доступност, прегледност, мултифункционалност,ученицима је потребан само телефон или рачунар од којих сваки подржава гледање формата у ком је дати материјал креиран, занимљив формат наставног садржаја, самосталност у савладавању наставног садржаја и коришћењу ИКТ-а.
Недостаци: изостаје интеракција која би у учионици постојала.