Миа Кришановић, С децом око света, Т. Родић.pptx
https://www.thinglink.com/mediacard/1317948520791015427
Разумевање прочитаног и анализа различитих типова информација.
Развијање способности за самостално проналажење нових информација, њихово селектовање, а затим и презентовање.
Стицање и проширивање знања о државама света и народима који у њима живе.
Упознавање ученика са природним карактеристикама, флором и фауном одабраних држава.
Развијање заинтересованости за обичаје, традиционалну музику и музичке инструменте одабраних народа.
Развијање толеранције и прихватања различитости ме
Оваквим презентовањем наставне јединице остварена је међупредметна повезаност и ученицима је омогућено да дођу до одабраних додатних садржаја којима ће проширити своја основна знања о одабраним државама. Овако интегрисани садржаји примерени су њиховом узрасту , а начин на који су обједињени држи пажњу и концентрацију ученицима. Коришћењем дигиталних алата омогућена је систематизација знања кроз игре, додавање аудио и визуелних подстицаја и омогућена је повратна информација од стране ученика.
Платформа: Google Classroom
Средства и опрема: интернет, рачунар, микрофон, звучници, видео снимци, фотографије, дигитални алати.
Thinglink креирање наставног садржаја
Youtube проналажење видео и аудио материјала
WordWall израда квизова
Linoit израда паноа за повратне информације
Google Images проналажење адекватних фотографија
С децом око света, Татјана Родић, Креативни центар, Београд, 1998.
Колега
У сарадњи са колегиницом Милицом Антић вршена је размена идеја. Пружила је подршку за реализацију овако комплексне теме у виду мотивације.
Предности: нуди могућност обједињавања више дигиталних садржаја што доприноси држању пажње ученика, наставни садржај је лак за даље прослеђивање како колегама, тако и ученицима, развој дигиталних компетенција наставника, бесплатни дигитални алати.
Недостаци: могућност прекида интернет сигнала, у вишечланим породицама које имају један рачунар ученик неће моћи да се у потпуности посвети задатку.
Предности: доступност, прегледност, мултифункционалност,ученицима је потребан само телефон или рачунар од којих сваки подржава гледање формата у ком је дати материјал креиран, занимљив формат наставног садржаја, самосталност у савладавању наставног садржаја и коришћењу ИКТ-а.
Недостаци: изостаје интеракција која би у учионици постојала.