https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1409678/526/os4-srpski-jezik-pisemo-pismo-poruku-i-pozivnicu
Циљ: Савладавање вештине писања писма и развијање предузетничких компетенција
Исходи:
На крају часа ученик ће бити у стању да:
-напише писмо вршњаку
-представи и опише свој крај
-склопи ново познанство
-развија предузетничке компетенције (посвећено прикупља рециклажни материјал).
Назив наставне јединице: Пишемо писмо, поруку, позивницу.
У уводном делу часа обавестила сам ученике о теми којом ће се бавити на 148. часу српског језика.
У главном делу ученици су пратили час на РТС-2. Након завршеног онлајн часа, ученике сам обавестила о активностима везаним за ову наставну јединицу, којима ће се бавити у наредном периоду.
Ученици су добили задатак да примене научено градиво са овог часа и да напишу писмо непознатом вршњаку из ОШ Стеван Чоловић из Ариља. У свом писму требало је да представе себе, свој крај и занимљива и атрактивна места која се могу обићи у крају у коме живе.
Препоручила сам ученицима (у циљу овладавања дигиталним компетенцијама) да се потруде и на интернету пронађу потребне информације. На полеђини писма потребно је да правилно напишу своју адресу, како би могли да добију одговор.
У завршном делу часа мотивисала сам ученике да као и до сада наставе са прикупљањем рециклажног материјала (предузетничка компетенција), како би могли да остваримо евентуалну посету Ариљском крају.
Вибер група, ТВ програм, рачунар, телефон, ТВ пријемник.
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1409678/526/os4-srpski-jezik-pisemo-pismo-poruku-i-pozivnicu
Забавна граматика за 4. разред
Симеон Маринковић
Креативни центар
Самопроцену сам спровела кроз раговор са ученицима, родитељима и колегама.
Ученици су се радовали задатку и са нестрпљењем очекивали писма својих нових другара. Заборавили су на непријатну ситуацију са вирусом и бавили се креативним истраживањем свог краја.
Колега
Учитељица Мира Вукотић из ОШ Стеван Чоловић из Ариља, подржала је идеју коју сам јој преложила (да ученици њеног и мог одељења размене писма).
Послала ми је адресе њених ученика, које сам ја проследила ученицима мог одељења.
Предност је ТВ настава која нам је омогућена од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја.
Потешкоћа: Недостатак живе речи и непосредног контакта са ученицима.
Предност је ТВ настава која нам је омогућена од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја.
Потешкоћа: Недостатак живе речи и непосредног контакта са учитељицом.
Овом активношћу сам желела да ученицима карантинске дане учиним занимљивијим и опуштенијим. Да им скренем пажњу на значај дружења које се може реализовати и путем писма, без непосредног контакта.
Мотивисала сам их да се и даље баве предузетничким компетенцијама и да себи увек постављају нове циљеве.