• ЈПД

#260: Изоловање ДНК из плода јагоде - лабораторијска вежба (механизми наслеђивања)

Опште информације

  • Наставник:
    Славољуб, Катарина Тоскић, Дамњановић
  • Назив школе:
    Бранко Радичевић, Бор
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Бор
  • Предмет:
    Биологија
  • Одељење:
    7/1
  • Број ђака:
    25
  • Тип часа/наставе:
  • Облик рада:
    рад на даљину

Циљ и исходи наставе

Циљ наставне јединице је био осамостаљивање ученика за истраживачки рад. Након изведеног огледа ученици су могли да сазнају поступак изоловања ДНК у кућним условима.


Детаљан опис

Ученици су добили инструкције преко Вибера од стране предметних наставника како да реализују свој оглед .Инструкције су на постављеном линку https://m.facebook.com/media/set/?set=a.2537569333223207&type=3&d=m.
Време предвиђено за реализацију 10 дана. Ученици су резултате свог истраживања слали преко друштвених мрежа и Вибера у виду видео записа својим наставницима. Један од бољих радова вам шаљемо.


Платформе и опрема

Мобилни телефони, компјутери и камера.


Дигитални алати

Вибер као основни вид комуникације и размене материјала, You Tube за постављање видео материјала и Google учионица у којој су остале колеге искористиле пример добре праксе за рад са својим ученицима.


Литература

Интернет садржај: https://m.facebook.com/media/set/?set=a.2537569333223207&type=3&d=m.


Самопроцена часа

На основу интересовања колега након постављања садржаја овог рада на друштвеним мрежама и њиховим похвалама.


Оцена ученика

Након слања својих радова ученици су сами изразили задовољство за овакав начин рада.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Родитељи су заједно са својом децом учествовали у делу њиховог рада у виду подршке.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности реализације наставе на даљину су самосталност ученика у раду, техничко описмењавање, контролисање времена и коришћење интернета у настави.
Главна потешкоћа при оваквом раду је неопремљеност свих ученика за он лине наставу.


Предности и потешкоће за ученике

Главна потешкоћа при оваквом раду је неопремљеност свих ученика за он лине наставу.Многи ученици су време провели на местима без приступа интернету.


Коментар

Лепа идеја за овакав конкурс како би се рад ученика видео и шире у овом тежем периоду њиховог школовања.