0-02-0a-36628aebc33ab15c9d92fc809af552b2f48627b59ecba77a225093e4744ec616_e9483e46.mp4
Циљ наставне јединице је био осамостаљивање ученика за истраживачки рад. Након изведеног огледа ученици су могли да сазнају поступак изоловања ДНК у кућним условима.
Ученици су добили инструкције преко Вибера од стране предметних наставника како да реализују свој оглед .Инструкције су на постављеном линку https://m.facebook.com/media/set/?set=a.2537569333223207&type=3&d=m.
Време предвиђено за реализацију 10 дана. Ученици су резултате свог истраживања слали преко друштвених мрежа и Вибера у виду видео записа својим наставницима. Један од бољих радова вам шаљемо.
Мобилни телефони, компјутери и камера.
Вибер као основни вид комуникације и размене материјала, You Tube за постављање видео материјала и Google учионица у којој су остале колеге искористиле пример добре праксе за рад са својим ученицима.
Интернет садржај: https://m.facebook.com/media/set/?set=a.2537569333223207&type=3&d=m.
На основу интересовања колега након постављања садржаја овог рада на друштвеним мрежама и њиховим похвалама.
Након слања својих радова ученици су сами изразили задовољство за овакав начин рада.
Родитеља
Родитељи су заједно са својом децом учествовали у делу њиховог рада у виду подршке.
Предности реализације наставе на даљину су самосталност ученика у раду, техничко описмењавање, контролисање времена и коришћење интернета у настави.
Главна потешкоћа при оваквом раду је неопремљеност свих ученика за он лине наставу.
Главна потешкоћа при оваквом раду је неопремљеност свих ученика за он лине наставу.Многи ученици су време провели на местима без приступа интернету.
Лепа идеја за овакав конкурс како би се рад ученика видео и шире у овом тежем периоду њиховог школовања.