https://www.youtube.com/watch?v=lqC_ZUJ2DaY
http://www.authorstream.com/Presentation/bongruja-4273776-hidrosfera-svetsko/
http://geografijaki.svetisava.edu.rs/home/5-razred/hidrosfera-svetsko-more
https://kahoot.it/challenge/9f33f97c-7dd8-4ea8-9844-785ea9c9296d_
https://forms.gle/c38ZPi2JadS1Zjb38
Усвајање знања о светском мору путем наставе на даљину и користећи бројна интерактивна наставна средства.
Презентацију и линк ка Јутјуб видеу сам поставио у Гугл учионици, сајту који уређујем (Географија.ки http://geografijaki.svetisava.edu.rs/) и сајту Ауторстрим (http://www.authorstream.com/Presentation/bongruja-4273776-hidrosfera-svetsko/). Видео је израђен да би ученици чији рачунари не подржавају формат презентације могли да погледају наставну јединицу. Ученици се упознају са појмом хидросфере, светског мора и особинама морске воде. Записују све шта је у презентацији записано и слушају предавање наставника који им све појашњава. Презентација је богата фотографијама и картама које помажу да ученици лакше усвоје трајно знање. Уз презентацију, у Гугл учионици, постављено је и неколико линкова ка занимљивим филмовима на тему мора (https://www.youtube.com/watch?v=Gf1SVFysBcE , https://www.youtube.com/watch?v=1ifoCIFKYXQ , https://www.youtube.com/watch?v=3RdkXs8BibE). Како би и обнављање градива било занимљиво направио сам Кахут квиз и линк поставио у Гугл учионици. Ученици су одиграли квиз након чега сам анализирао број тачних одговора и која су питања имала већи проценат нетачних одговора. Ученици су путем мејла или у Гугл учионици постављали питања уколико им је нешто нејасно.После одређеног времена ученици су радили онлајн тест у виду Гугл упитника.
https://classroom.google.com/h
http://geografijaki.svetisava.edu.rs/
miroslav.grujic@svetisava.edu.rs (мејл)
https://www.youtube.com/watch?v=lqC_ZUJ2DaY
https://kahoot.com/
https://forms.gle/c38ZPi2JadS1Zjb38
http://www.authorstream.com/Presentation/bongruja-4273776-hidrosfera-svetsko/
Powerpoint
Уз помоћ Powerpoint сам направио презентацију и у њу убацио тон, Гугл учионица за доделу задатака и материјала, Гугл диск за складиштење и лакше дељење наставног материјала, Гугл упитник за проверу усвојеног знања, Гугл сајтови да направим свој сајт. кахут сам користио да направим квиз. Мејл користим за комуникацију с ученицима.
Уџбеник за 5. разред основне школе, Нови Логос
Национална географија - часопис
На основу броја прегледа Јутјуб видеа, броја ученика који су урадили Кахут квиз. На основу броја тачних одговора у квизу и у тесту.
Није спроведена
Колега
Узајамно се подржавамо и размењујемо искуства и резултате.
Предност је рад у опуштенијој атмосфери. Недостатак је комуникација уживо с ученицима, као и провера знања приликом које наставник није сигуран да ли ученици користе интернет или уџбеник и слично.
Предност је што више времена ученици могу посветити наставној јединици, такође и погледати већи број документарних филмова. Потешкоћа је недостатак живе речи на часу када ученик истог момента добије одговор на питање у вези са нечим шта му није јасно.
Овакав вид наставе је одличан за припремање ученика за такмичења, додатни рад и секције.