L I K O V N O! 100_compressed.pdf
https://nikolarikanovic.blogspot.com/
L I K O V N O !
https://sites.google.com/view/likovno-rikanovic/home
PDF LIKOVNO!
https://vk.com/doc411910733_515501646
Циљ: Приближити препознавање уметничких праваца, хронологију уметности, кроз слободан избор уметника.
Исход: Индивидуални развој естетског код јединке и њен утицај на групу, односно утицај групе на јединку.
КОЛЕКТИВНИ РАД!
Први корак:
Сваки ученик прави своју презентацију (постер, плакат билборд).
Потребно је направити композицију на једном или два А4 формата са следећим елементима: Уметник ког волиш, твоја слика, линк, твој текст.
Други корак:
Сваки разред ће направити једну, заједничку ППП презентацију.
Објединићу појединачне презентације у јединствен документ, на нивоу једног разреда.
Трећи корак:
По препоруци и гласањем, изабраћемо најуспешније радове на нивоу одељења и формирати јединствену ППП презентацију на нивоу генерација.
1 ППП документ за Прву годину
1 ППП документ за Другу годину
1 ППП документ за Трећу годину
1 ППП документ за Матуранте.
Могуће је да ће се реализовати и 1 ППП документ од најуспешнијих радова на нивоу школе. У ИЗОЛАЦИЈИ - Пролеће 2020
Блогер (Гоогле)
https://nikolarikanovic.blogspot.com/
Гоогле Сајт L I K O V N O !
https://sites.google.com/view/likovno-rikanovic/home
Адобе PDF LIKOVNO!
https://vk.com/doc411910733_515501646
Фотошоп,
Ворд,
Адобе ПДФ,
Гиф Макер,
Видео МП4
Википедија
https://www.blogger.com/blog/stats/week/8910176468142391439
Преко 21000 посета на Блогер платформи коју сам покренуо 17. марта 2020. године!
https://nikolarikanovic.blogspot.com/
https://issuu.com/nikolarikanovic/docs/ocene_u_enika-anonimna_anketa
Učenici ocenjuju-Anonimna anketa; Nikola RIKANOVIĆ, Prof.
СЕМИНАР - Мр Милутин МИЋИЋ
Настава оријентисана ка исходима.
Презентовао сам на обуци своје веб странице и начин на који реализујем наставу и комуницирам са ученицима.
Предност - Доступност презентовања најразличитијег уметничког садржаја путем Интернета који у редовној настави нису могући: Пример: Гледање документарног, дугометражног материјала о уметницима.
Потешкоће - Недостатак непосредне комуникације са ученицима.
Предност - Могућност да се упознају са биографијама уметника кроз документарне дугометражне материјале који превазилазе оквир редовног часа од 45 минута.
Потешкоће:
Недостатак непосредне комуникације са разредом и наставником.
Ученици којима предајем Ликовну културу знају ко је Хитлер и знају шта је и где је Јасеновац.