• ЈПД

#272: Завршни пројекат ученика из информатике

Опште информације

  • Наставник:
    Милош Мајсторовић
  • Назив школе:
    Бранко Ћопић, Београд (Раковица)
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Раковица
  • Предмет:
    Информатика
  • Одељење:
    VIII-1, 2, 3, 4, 5, 6
  • Број ђака:
    100
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Циљ пројекта је да ученици искористе комплетно градиво из информатике које су учили у VIII разреду и направе апликацију дигитрон. Исход часа је да ученици се упознају са објектним програмирањем и да направе реалну апликацију са 14 година.


Детаљан опис

Час се одвија помоћу Google Classroom апликације. На тој апликацији ученици добијају сва потребна објашњења како се ради пројекат.

Ученици добијају видео лекцију где виде све кораке како се прави апликација. Час је подељен на два дела, на уводни део и практични рад.

У уводном делу објашњен је детаљно како ради програм и шта ради свака линија кода.

У практичном делу часа се објашњава ученицима како да направе дизајн дигитрона и како да ископирају код на права места у програму.


Платформе и опрема

Google Classroom
YouTube
Visual C# 2010
računar
mikrofon


Дигитални алати

Користио сам програм VideoPad Video Editor да направим видео лекције које сам поставио на YouTubu.


Литература

Нисам користио никакву литературу за прављење пројекта. Цео пројекат и код програма сам сам написао.


Било је подршке од

Нисам имао/ла подршку


Предности и потешкоће за наставнике

Веома је тешко одржати час без интеракције са ученицима. Лакше је одржати час када ученика можеш да питаш да ли је разумео шта треба да се уради. Предност наставе на даљину је што исту лекцију не морам више пута да је предајем.


Предности и потешкоће за ученике

Ученицима је повољнија настава на даљину јер немају никаква ометања током часа, могу да прате наставу када желе. И могу исту лекцију више пута да је преслушају ако мисле да нису разумели.