Doživljaji Toma Sojera na daljinu.pptx
https://www.youtube.com/watch?v=9WEhGkd1Bbo
https://www.youtube.com/watch?v=IVMD4A1yw30
Cilj je razumjeti postupak žrtvovanja glavnoga lika radi popravljanja odnosa i shvatanje da prijateljstvo i ljubav počivaju na uzajamnom povjerenju.
Domaća lektira Doživljaji Toma Sojera predviđena je za dva nastavna časa.
UVODNI DIO ČASA koncipran je na podsticajnim pitanjima radi psihološke motivacije učenika ( frontalni oblik rada, dijaloška i tekstualna metoda, kombinovana ( analitički pristup)
GLAVNI DIO ČASA: Analiziramo postupke dječaka Toma u različitim situacijama( grupni oblik rada)
Učenici su podijeljeni u pet grupa:
PRVA GRUPA
Susret Toma i uglađenog gradskog dječaka na ulici.
Napišite svoje utiske na našoj google classroom učionici
Razmislite i napišite svoje mišljenje o sljedećem:
Nasilje nikada nije rješenje sukoba.
Razl
DRUGA GRUPA:
Tomova kazna koja se sastoji u krečenju ograde.
TREĆA GRUPA:
Nakon što je pobjegao od kuće, Tom se vraća i prisluškuje
razgovor porodice,
ĆETVRTA GRUPA je imala zadatak da pripremi debatu temu : Tom Sojer u našem odeljenju
(Učenici se po vlastitoj želji prikljanjaju jednoj od dvije grupe, jednoj koja će braniti Tomove postupke, a druga koja će ih kritikovati) prilog- mp4 -TOM U NAŠEM ODELJENJU
PETA GRUPA- je imala zadatak da dramatizuje neki dio iz romana po sopstvenom izboru. ( prilog mp4- Tom na daljinu- dramatizacija
Učenici prve tri grupe su odgovorili na pitanja na GOOGLU CLASSROOM učionici
Nakon njihovog izlaganja slušali smo debatu učenika pete grupe, a zatim odgledali dramatizaciju dijela romana po izboru učenika.
ZAVRŠNI DIO ČASA: Analiza rada učenika, pohvale, sugestije.
Analiza poruke romana i preporuku ostaloj djeci da pročitaju roman.
ZOOM, GOOGLE CLASSROOM
telefone, laptop, računar
Viber Community – radi okvirnog dogovora
WeTransfer –– Za deljenje različitih velikih datoteka.
YouTube – podešeno da je video namenjen djeci i ne može da se prauzima na
druge računare.
ZOOM
GOOGLE UČIONICA
Milija Nikolic - Metodika nastave srpskog jezika i knjizevnosti ;
C:UsersTIMKAM~1AppDataLocalTemp1120-srpski5-carolijastvaranja.zipSrpski 5-Carolija stvaranja
OKVIR ZA PREISPITIVANJE OSTVARENOG ČASA:
Da li mi je adekvatan izbor načina provere ostvarenosti ishoda?
Prema reakciji i učešću učenika , mislim da sam obarala dobar način rada
Da li sam planirao/-la adekvatne aktivnosti učenika?
Aktivnosti učenika i zaduženja unapred pripremljeni kao istraživački zadaci
Da li je bilo odstupanja/poteškoća prilikom ostvarivanja planiranog?
Nije bilo odstupanja
Bili su zadovoljni i uzbuđen, jer prvi put se sreću sa ovakvim načinom rada.
Школе
Tehnička opremljenost i ustupanje školskog dvorišta za snimanje dramatizovanog dijela romana.
Prednosti: digitalna pismenost i spremnost učenika da učestvuju u radu:
Poteškoće: malo slabiji internet.
Predstavljeno slikovno u prezentaciji
Hvala Vam na ovoj kreativnoj ideji.