• ЈПД

#280: Продаја некретнине на егзотичном месту

Опште информације

  • Наставник:
    Сања Спасић
  • Назив школе:
    Вук Караџић, Сурдулица
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Сурдулица
  • Предмет:
    Техника и технологија
  • Одељење:
    VI2
  • Број ђака:
    22
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Презентација-пројекат.pptx

YouTube

Корисни линкови

https://www.pictramap.com/app/view?p=0c8c24

 


Циљ и исходи наставе

Циљ
Начин сагледавања става о географском положају,архитектури,култури становања и саобраћајној инфраструктури неког егзотичних места
Развој,усавршавање и повезивање стилове градње на практичним примерима
Развој дигиталних компетенција,китичког мишљења и предузетничког духа
Исход
Сагледава подручје живљења и помоћу рачунара изграђује своју визију некретнине. Прикупља,селектује и одабира информације.
Критикује и процењује свој рад и рад групе.Поштује различита мишљења.Сара


Детаљан опис

Ово је пројектна настав која се је реализовала 2.недеље. Ученици комуницирају са наставником преко гугл учионицу а за видео састанке се користи гугл меет.
На самом почетку часа наставник срдачно поздравља ученике, пита за потешкоће приликом конекције почиње опуштени разговор са ученицима.Потом,покреће подстицајну презентацију.Наглашава циљ. Даје им смернице за појединачне задатке.Наставник дели ученике у 4 групе. Ученици сами одабирају државу по жељи групе. Потом, сами одабирају задатке. Наставник их усмерава на тимском раду и упућује их на изворе одакле могу да користе информације као и на дигиталне алате које би требало да користе.Предлаже како да комуницирају и сарађују унутар групе.Напомиње да се идеје скупо плаћају у реалном животу и да треба бити оргиналан.
Наставник даје ученицима 2 недеље за рад. Напомиње да ће се после једну недељу опет састати.Тада ће се направити пресек и утврдиће се критеријум за оцењивање.
По завршетку рада ученици шаљу радове наставнику.Наставник их обједињује преко дигиталног алата.Наставник почиње час и покреће линк: www.pictramap.com/app/view?p=0c8c24, ученици прате и презентују свој рад. Док траје излагање ученици, а и наставник, врше оцењивање помоћу чек листу коју су добили пре почетка часа.
Очекивано да се 2 ученика не укључе од самог почетка, већ на крају пројекта. Таквим ученицима се додељује улога купца. Да се изјасне за некретнину и образложе зашто су њу одабрали.Сумирање утисака и попуњавање упитника.


Платформе и опрема

Лаптоп
Гугл учионица,
Гугл меет,
Postermywall.com,
Pictramap.com/
Youtube.com


Дигитални алати

Filmora – за обраду видео садржаја
Free Cam 8-за десктоп снимање садржаја
Power Point- за презентацију
MS Word- за текст


Литература

Техничко и информатичко образовање за 6. разред, Зоран Д. Лапчевић, Едука, Београд 2019.
Интернет


Самопроцена часа

Продуктом који сам добила на карају пројектне наставе укључујући и презентовање ученика. Атмосфера која је владала током рада. Адреналин који је дошао до изражаја на завршном делу пројекта.


Оцена ученика

Попуњавали су упитник: Да ли вам се свиђао овакав начин рада онлајном?Да ли су вам упутсва које сте добили од наставника била јасна и прецизна?Желите ли поново да на овај начин радите сличан пројекат?Који део пројекта вам се највише допао?...


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Подршка је била стимулативна јер је требало храбрости упустити се у пројектну наставу на даљину.


Предности и потешкоће за наставнике

Није било.


Предности и потешкоће за ученике

Техничке могућности.