Циљеви:
- Развијање дигиталне писмености код ученика;
- Пружање могућности ученицима да истражују и спроводе истраживање користећи своје вештине.
-Креирање персонализованих вајбер стикера.
Исходи:
Ученик ће бити у стању да:
-осмисли и прикаже своју идеју кроз вајбер стикер.
-управља вештином креирања и дизајнирања персонализованих стикера;
- истражи нове идеје кроз вајбер апликацију .
Вајбер је једна од водећих платформи за размену порука на свету, и као таква, представља алат који могу користити и ученици и радо је и користе.
Са ученицима 7. разреда, формирала сам Вајбер групу, преко које смо комуницирали. Идеја је била да креирамо стикере , са кратким порукама, које се свакодневно користе, а као позадину стикера користили смо фотографије нашег града Деспотовца.
Фотографије је израдио наш суграђанин, који нам је и дозволио да изаберемо најлепше фотографије, из његовог албума. Сви ученици су учествовали у избору и осмишљавању кратких порука.
Након одабира фотографија и порука, 10 ученика је направила стикере, а ја, као наставник, сам у Вајбер маркету направила пакет од 10 стикера, који се могу преузети и користити.
Назив пакета је Деспотовац мој град.
Час је реализован преко вајбер апликације. Користили смо рачунаре и мобилне телефоне.
Viber community, Youtube.
Интернет претраживаче.
Ученици су похвалили идеју, и били заинтересовани за рад, јер им је окружење вајбера блиско и забавно, па су сходно томе, час оценили највишим оценама.
Колега
Настава на даљину представља изазов, како за наставника, тако и за ученика. Више посла за наставнике, попут електронских материјала, али и праћење и оцењивање активности учења на даљину.
Новије генерације су одрастале са интернетом, тако да су они научени да све што их интересује пронађу на интернету, википедији, кроз претраживаче, за њих је овај вид наставе пун предности.