• ЈПД

#286: Све што треба да знате о THE SECOND CONDITIONAL

Опште информације

  • Наставник:
    Зинаида Антонијевић
  • Назив школе:
    Четрнаеста београдска гимназија, Београд (Врачар)
  • Тип школе:
    Гимназија
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Врачар
  • Предмет:
    Енглески језик
  • Одељење:
    Први разред гимназије
  • Број ђака:
    120 ученика( 4 одељења првог раз. гимназије)
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Самостално учење градива уз помоћ видео клипова

Циљ и исходи наставе

Ученици овде сами уче граматичку партију SECOND CONDITIONAL. Ово је сада нови облик наставе ONLINE. На много занимњивији начин, не сувопарно, него кроз 3 понуђена видео клипа ученици уче нову граматичку јединицу. Један од видео клипова је и квиз где се кроз хумор обнавља градиво.
Уколико им нешто није јасно могу да поново прегледају видео клипове.
У једном од видео клипова су и вежбања да се провери научено градиво.
Циљ/исход часа је да се научено градиво примени приликом писања састава.


Детаљан опис

УВОД
Ученици добију видео клипове и рок од 7 дана да их проуче и науче.

РАЗРАДА
Ученици преко ГУГЛ учионице могу да питају професора све што им није јасно и да добију адекватане одговоре.

ДОМАЋИ ЗАДАТАК

Професор захтева од ученика да напишу саста у коме ће употребити 2 примера научене форме.


Платформе и опрема

GOOGLE CLASSROOM


Дигитални алати

Видео клипови


Литература

Видео клипови


Самопроцена часа

Самопроцену представљају добро урађени домаћи задаци, где су ученици у оквиру писања састава примењивали научене граматичке форме.


Оцена ученика

Рекли су да им је био занимљив овај начин учења граматике преко видео клипова и кроз хумор.


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Похађала сам курс за коришћење GOOGLE CLASSROOM


Предности и потешкоће за наставнике

Било је потребно много труда и времена да се нађе адекватан материјал који је једноставан и који покрива све захтеве наставне јединице. Такође је било битно да тај материјал задржати пажњу ученика и да их инспирише да после тога напишу домаћи задатак.


Предности и потешкоће за ученике

У зависности од претходног нивоа знања енглеског језика, некоме је било лакше а некоме теже да уради домаћи задатак, али смо рекли нека пошаљу домаћи задатак па ћу ја кориговати и поново им послати да исправе задатак, али у предвиђеном року. Оно што су научили је било и да задатак мора да се преда до одређеног рока, значи да се испоштује датум предаје.


Коментар

Према ономе што су ученици писали у својим саставима, могао би се извући закључак да је ONLINE настава добра, али не као главно средство учења него као помоћно средство.