https://www.rts.rs/page/school/ci/lesson/3139//kratke-narodne-umotvorine-zagonetke-poslovice-brzalice-pitalice-razbrajalice.html
Упознавање ученика са кратким народним умотворинама. Развијање позитивних људских вредности. Развијање поштовања и неговање народне традиције. Развијање интересовања ученика и навике за читањем. Развијање критичког мишљења.
Обнављање и појашњење појма народне умотворине, како су се преносиле и ко је заслужан што су сачуване све до данас.
Учитељ је кроз причу баке испричао ученицима како је наш народ живео некад и како су настале кратке народне умотворине. Посебан акценат је стављен на васпитну улогу пословица и развијање оштроумности и памћења другим формама кратких народних умотворина.
У току часа ученици су упознати са тим шта су пословице,загонетке, брзалице, разбрајалице, питалице, као и коју су улогу имале некад, а и сад. Ученици су упознати са примерима кратких народних умотворина.
У завршном делу часа, кроз разноврсна питања, ученици су активно учествовали у раду. На тај начин су обновљени садржаји обрађени на часу.
РТС - Моја школа, ПП презентација, лаптоп.
Camtasia програм за снимање и обраду видео записа.
За злато рђа не приања лектира за 2. разред основне школе ИК Вулкан.
ПП презентација и сам час су прегледани од стране просветних саветника и супервизора.
Недостатак повратне информације у току часа.
Пружање додатних појашњења од стране наставника