Stolarstvo DTO31 - posete fabrikama.pdf
лино табла: http://linoit.com/users/mudrinic1/canvases/Stolarstvo%2028.04.%20DTO%2031
мапе ума:http://go.bubbl.us/a39d04/0e0a?/New-Mind-Map
снимљењи видео материјали са објашњењима https://www.youtube.com/watch?v=GRvPdrgP7OE&feature=emb_logo
Комуникација са ученицима: фејзбук,гугл и тимс платформа
Упознавање ученика, кроз посете фабрика са производним процесима.
Ученици након изведене наставе знају да: препознају тип и врсту производње и знају да поставе технологију израде одређеног
Планом рада предмета столарство, предвиђено је да ученици одлазе на рад у производне погоне. Како нисмо у могућности због настале ситуације да то реализујемо - одлучила сам се да ученике поведем у виртуелне посете фабрикама.
Ученицима се на овом онлајн часу помоћу видео снимака са јутјуба презентује фабрика, ученици добијају информације шта се ради на којем радном месту, као и како тече цели технолошки поступак производње. Ученици након погледаних видео снимака са објашњењем гледају оргиналне видео снимке фабрике и препознавају елементе производње. За домаћи задатак напишу извештај у дневнику праксе
Комуникација са ученицима се одвија преко фејзбук затворене групе за тај разред, мејловима и тимс платформи за учење
powerpoint
active prezenter - за снимање екрана
youtube kanal - за постављање видео клипова
facebook grupu, teams платформу и gmail за комуникацију са ученицима
клипови са јутјуба ( у презентацији наведени извори )
Ученици су урадили своје дневнике праксе - пратећи њихове задатке видим да је час имао смисла и да су схватили тематику часа.
Нисам спроводила ученичку евалуацију
Колега
Пре слања ученицима послала сам час колегама да чујем њихово мишљење.
Предности: Коришћење модерог начина извођења наставе - идемо у корак са временом, велике могућности платформи за учење и онлајн програма, који ће се касније моћи комбиновати са редовном наставом
Недостатци: Неадекватна опрема за извођење наставе ( старији рачунари и лоша интернет конекција као ограничавајући фактори ) и лична лице у лице комуникација
Предности: из моје перспективе мислим да им се овакав начин рада допао јер користе средства комуникације на коју су навикли.
Недостатци: лице у лице комуникација