• ЈПД

#295: Виртуелна посета фабрикама намешатаја

Опште информације

  • Наставник:
    Драгана Мудринић
  • Назив школе:
    Техничка школа Милева Марић Ајнштајн, Нови Сад
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Сад
  • Предмет:
    Столарство
  • Одељење:
    ДТО31
  • Број ђака:
    23
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Stolarstvo DTO31 - posete fabrikama.pdf

YouTube

Корисни линкови

лино табла: http://linoit.com/users/mudrinic1/canvases/Stolarstvo%2028.04.%20DTO%2031
мапе ума:http://go.bubbl.us/a39d04/0e0a?/New-Mind-Map
снимљењи видео материјали са објашњењима https://www.youtube.com/watch?v=GRvPdrgP7OE&feature=emb_logo
Комуникација са ученицима: фејзбук,гугл и тимс платформа


Циљ и исходи наставе

Упознавање ученика, кроз посете фабрика са производним процесима.
Ученици након изведене наставе знају да: препознају тип и врсту производње и знају да поставе технологију израде одређеног


Детаљан опис

Планом рада предмета столарство, предвиђено је да ученици одлазе на рад у производне погоне. Како нисмо у могућности због настале ситуације да то реализујемо - одлучила сам се да ученике поведем у виртуелне посете фабрикама.
Ученицима се на овом онлајн часу помоћу видео снимака са јутјуба презентује фабрика, ученици добијају информације шта се ради на којем радном месту, као и како тече цели технолошки поступак производње. Ученици након погледаних видео снимака са објашњењем гледају оргиналне видео снимке фабрике и препознавају елементе производње. За домаћи задатак напишу извештај у дневнику праксе


Платформе и опрема

Комуникација са ученицима се одвија преко фејзбук затворене групе за тај разред, мејловима и тимс платформи за учење


Дигитални алати

powerpoint
active prezenter - за снимање екрана
youtube kanal - за постављање видео клипова
facebook grupu, teams платформу и gmail за комуникацију са ученицима


Литература

клипови са јутјуба ( у презентацији наведени извори )


Самопроцена часа

Ученици су урадили своје дневнике праксе - пратећи њихове задатке видим да је час имао смисла и да су схватили тематику часа.


Оцена ученика

Нисам спроводила ученичку евалуацију


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Пре слања ученицима послала сам час колегама да чујем њихово мишљење.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности: Коришћење модерог начина извођења наставе - идемо у корак са временом, велике могућности платформи за учење и онлајн програма, који ће се касније моћи комбиновати са редовном наставом
Недостатци: Неадекватна опрема за извођење наставе ( старији рачунари и лоша интернет конекција као ограничавајући фактори ) и лична лице у лице комуникација


Предности и потешкоће за ученике

Предности: из моје перспективе мислим да им се овакав начин рада допао јер користе средства комуникације на коју су навикли.
Недостатци: лице у лице комуникација