Требало би да ђаци одрже ниво знања који су стекли, па сам се трудила да обнављам градиво на занимљив начин и притом шаљем и понешто ново. Ђаци су ми слали урађене задатке и исправљала сам их.
Снимила сам клип са занимљивом мелодијско - ритимичком вежбом са текстом и обрадила одређене интервале и опажање, поставила клип на YouTube и задала задатак који сам касније прегледала, слала коментаре. Ђаци су такође слали позитивне коментаре и колеге из моје и из других школа су их користили. Слала сам и разне музичке игре, чиме су деца била одушевљена.
Користила сам Viber, YouTube, Zoom...
Користила сам Android телефон и компјутер.
Примере из литературе, примере са пријемних испита за средњу школу...
Добијала сам позитивне поруке од родитеља, ђака и колега.
Слали су ми позитивне коментаре и постављали на друштвене мреже.
Колега
Кориситила сам задатке од колегинице Иване Ивановић Симоновић, као и она моје задатке.
Може да се ради и у природи и на било којем другом месту и, у било које време.
Ученици су могли да прате са било ког места и било им је занимљиво као сваки облик дигиталне наставе.
Било је јако занимљиво радити на овај начин и мени и деци само што не би баш могло на овај начин да се ради.