https://www.youtube.com/channel/UCfIoiJSlnnp7CYdh-nij4rA
https://www.facebook.com/groups/2276404816000821/post_tags/?post_tag_id=2276686172639352
http://sanapress.info/nastava/
Циљ - развијање и неговање добрих људских особина, оспособљавање за доношење ваљаних и мудрих одлука, као и да негују свест о очувању свог идентитета.
Исходи - да разликује басну као књижевну врсту, да одреди редослед догађаја, главне и споредне ликове, као и добре и лоше, разуме прочитано, извуче поуку из басне.
У уводном делу часа кроз облик откривалица, чија решења садрже назив домаће животиње, уводим их у наставну јединицу.
Обнављам шта су басне, подсећамо се дефиниције и наводим примере животиња и њихових кључних особина у баснама.Подсећам их на то да свака басна у себи има поуку коју морају да открију и да уствари требају да препознају људске особине у истим.
Представљам им кратку, њима прилагођену биографију о Езопу и након тога читам басну.
Након кратке психолошке паузе, анализирамо басну кроз неколико питања, а након тога анализирамо ликове, њихове особине.
Имају задатак да кроз неколико различитих поука, погоде ону која одговара басни, потом откривам своју.
Стваралачки задатак да сами поређају догађаје одговарајућим редоследом.
Приказујем им занимљивости које су везане за главне јунаке басне, као и сличности и разлике које усвајамо о њима читањем басни.
Домаћи задатак- Деса саветују лисици или гаврану како су требали да поступе у датом тренутку.
https://www.youtube.com/channel/UCfIoiJSlnnp7CYdh-nij4rA
http://sanapress.info/nastava/ - Санџак телевизија
https://www.eucionica.rs/accounts/login?next=%2Fassignments%ТВ
ТВ студио, телевизијска опрема, лап топ
Читанка за наставу на босанском језику - Клетт 2019.
Читанка и граматика - Нови Логос 2019.
Систем учења наставе на даљину је дао изврсне резултате и било је право освежење у односу на класичну размену материјала и садржаја путем вибер група. Подстиче креативност, разноликост, свеобухватност и олакшава рад деци.
Подстичем и подржавам радну атмосферу и олакшавам онлине часовима ситуацију у којој се налазимо.
Рад је изузетно и посебно похваљен од ученика и родитеља.
Школе
Подршку сам добила од ученика, њихових родитеља, школе у којој радим, као и свих колега из осталих школе.
Онлине час је посебно похваљен од Школске управе, као и њихових саветника.
Висок ризик је био вирус јер смо радили током ванредног стања у студиу. Сваки онлине час је захтева детаљну припрему са пропратним материјалом. Трему и притисак да се изнесе све како је замишљено.
Предности су те да су родитељи били ослобођени објашњавања, тумачења новог градива, јер је час прилагођен узрасту за који се ради и да би се олакшала израда домаћих задатака и савладавање новог градива.
Потешкоће су да им је ограничено кретање, не проводе време са вршњацима, понекад часови делују заморно и монотоно уколико има више предмета и кратак рок за израду истих.
Предности су те да су остали здрави, да су имали школу у својој соби и научили много новог градива.