https://www.youtube.com/watch?v=591JTzMfjLM&list=PLTJCCNRL4Ah8COtHoc6HzoCOuHF0WkR0h&index=13
https://www.youtube.com/channel/UCfIoiJSlnnp7CYdh-nij4rA
http://sanapress.info/nastava/ -емитовање путем Санџак телевизије
Развијање способности препознавања материјала у окружењу, оспособљавање за самостално учење и реализацију, развијање еколошке свести.
Час започињем причом и сликама о познатом цртаном филму Кременковићи, јер на тај начин их упознајем са првобитном људском заједницом и материјалима који су у то време коришћени, тачније у камено доба. Након тога, приказујем слику породице у прошлости и уочавају материјале којима се служе, како су одевени... Описујем прошлост, начин одевања, рада и исхране и уводим их у наставну јединицу тако што набрајам материјале који су се налазили само у природи сирови, тачније - природне материјале.
Сликом породице , куће и њене унутрашњости, скрећем пажњу на материјале који су на слици и упоређујемо их са сликом из прошлости. Представљам вештачке материјале.
Приказујем поделе и прелазим на својства материјала и њихове основне карактеристике.
Када упознају својства, представљам и начин обраде материјала који зависи искључиво од својства наведених материјала.
Приказујем неколико занимљивости о материјалима - појам рециклаже и људског робота.
https://www.eucionica.rs/accounts/login?next=%2Fassignments%2Flist
https://www.youtube.com/channel/UCfIoiJSlnnp7CYdh-nij4rA
Санџак телевизија.
Дигитални уџбеници - Клетт и Нови логос, телевизијски студио, лап топ.
Дигитални уџбеници за други разред Клетт; Нови логос, Фреска, предмет свет око нас, 2019.
Охрабрујем, подржавам, бодрим и помажем у разумевању и усвајању новог градива и трудим се да отклоним све потешкоће путем вибер групе, е учионице и да им путем ТВ часова олакшам разумевање новог градива.
Ученици су оценили рад са најбољом могућом оценом.
Школе
Подршку сам добила од ученика, родитеља ученика, колектива и управе школе, колега из других школа, представника Школске управе.
Настава захтева детаљну и квалитетну припрему, без права на грешке. Висок ризик услед епидемије вируса ствара додатан психички притисак. У празном студију без ученика тешко је добити повратну инфомацију и испунити време предвиђено часом већ је често деловало као монолог.
Наставници и учитељи су се показали као јунаци новог доба.
Недовољна мотивисаност јер не виђају другаре, не друже се и мање је радне атмосфере у кући.
Остали су здрави, спремни за нову школску годину после правог одмора.