• ЈПД

#301: Свијет око нас на босанком језику путем телевизије

Опште информације

  • Наставник:
    Азра Шкријељ
  • Назив школе:
    Братство, Нови Пазар
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Пазар
  • Предмет:
    Свет око нас
  • Одељење:
    друго шест
  • Број ђака:
    31
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Развијање способности препознавања материјала у окружењу, оспособљавање за самостално учење и реализацију, развијање еколошке свести.


Детаљан опис

Час започињем причом и сликама о познатом цртаном филму Кременковићи, јер на тај начин их упознајем са првобитном људском заједницом и материјалима који су у то време коришћени, тачније у камено доба. Након тога, приказујем слику породице у прошлости и уочавају материјале којима се служе, како су одевени... Описујем прошлост, начин одевања, рада и исхране и уводим их у наставну јединицу тако што набрајам материјале који су се налазили само у природи сирови, тачније - природне материјале.
Сликом породице , куће и њене унутрашњости, скрећем пажњу на материјале који су на слици и упоређујемо их са сликом из прошлости. Представљам вештачке материјале.
Приказујем поделе и прелазим на својства материјала и њихове основне карактеристике.
Када упознају својства, представљам и начин обраде материјала који зависи искључиво од својства наведених материјала.
Приказујем неколико занимљивости о материјалима - појам рециклаже и људског робота.


Платформе и опрема

https://www.eucionica.rs/accounts/login?next=%2Fassignments%2Flist

https://www.youtube.com/channel/UCfIoiJSlnnp7CYdh-nij4rA

Санџак телевизија.


Дигитални алати

Дигитални уџбеници - Клетт и Нови логос, телевизијски студио, лап топ.


Литература

Дигитални уџбеници за други разред Клетт; Нови логос, Фреска, предмет свет око нас, 2019.


Самопроцена часа

Охрабрујем, подржавам, бодрим и помажем у разумевању и усвајању новог градива и трудим се да отклоним све потешкоће путем вибер групе, е учионице и да им путем ТВ часова олакшам разумевање новог градива.


Оцена ученика

Ученици су оценили рад са најбољом могућом оценом.


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Подршку сам добила од ученика, родитеља ученика, колектива и управе школе, колега из других школа, представника Школске управе.


Предности и потешкоће за наставнике

Настава захтева детаљну и квалитетну припрему, без права на грешке. Висок ризик услед епидемије вируса ствара додатан психички притисак. У празном студију без ученика тешко је добити повратну инфомацију и испунити време предвиђено часом већ је често деловало као монолог.
Наставници и учитељи су се показали као јунаци новог доба.


Предности и потешкоће за ученике

Недовољна мотивисаност јер не виђају другаре, не друже се и мање је радне атмосфере у кући.
Остали су здрави, спремни за нову школску годину после правог одмора.