• ЈПД

#302: Aсинхроно учење или неистовремено, сами ученици диктирају сопствени темпо учења

Опште информације

  • Наставник:
    Назми Мехмети
  • Назив школе:
    Средња техничка школа Прешево, Прешево
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Прешево
  • Предмет:
    Интерна Медицина
  • Одељење:
    3-6
  • Број ђака:
    36
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

INFARKT MIOKARDA - SRČANI UDAR.pptx

YouTube

Корисни линкови

https://www.facebook.com/1573318059481402/videos/3091997240818466/

 


Циљ и исходи наставе

Циљеви:
Развијање способности повезивања знања из различитих области - анантомија и физиологија, патологија, фармакологија;
Стицање знанја о инфаркт миокарда;
Оспособљавања за примеру теоријскок знања у практичном раду.

Исходи:
савремене дијагностике за инфаркт миокарда;
објасни етиопатегенезу, клиничку слику, дијагностику и принципе лечења инфаркт миокарда;
доприносе мерама превенције оболења


Детаљан опис

Наставни предмет: Интерна болести са негом 1
Наставна тема : Инфаркт миокарда
Тип часа: Обрада новог градива
Корелација: анантомија и физиологија, патологија, фармакологија
Наставна метода: Метода излагања видео презентације у платформе ЗООМ.
Исход: Да ученици увиде изглед срце раде, знак функција и особине ове функција, као и смисао инфаркта миокарда.
ПЛАНИРАЊЕ И ОРГАНИЗАЦИЈА ЧАСА:
УВОДНИ ДЕО ЧАСА
- кључне речи: срце, крвни судови, срчани удар, атеросклероза, екг.
Циљеви:
• Да ученици употпуне знање за анатомије и патологије кардиоваскуларсни систем
• Да ученици самостално познају инфаркт миокарда
ТОК ЧАСА:
први корак - Уводни део часа: Како се ради срце, крвне судови. Шта је атеросклерозе? Тромб? Ембулус? Инфарт?
други корак: објашњавамо дефиницију, клиничка слика, дијагноза, копликације, лечење.
ЗАВРШНИ ДЕО ЧАСА
Домаћи задатак: шта је акутна коронарна болест, клиничка слика и леченје инфаркта миокарда.



Платформе и опрема

Онлине Платформе ZOOM
Лаптоп


Дигитални алати

Mozaik 3D, Microsoft Power Point, Paint.


Литература

Јован Теодоровић и сарадници
Интерне болести са негом 1
за 3. разред медицинске школе
Завод за уџбенике
11 изд., - Београд, 2012
i
www.who.int
www.cdc.gov


Самопроцена часа

- ученици је меморизао, дефинисано, описано чињенично знање.
- интерпретирао слике, карте, таблице
- препознатио неизречене претпоставке, разликовао чињенице од закључака, разликовао узрок од посљедице, одредио релевантност података, анализирао организацијску структуру ђела.


Оцена ученика

не би био наш успех да није било вашег бескрајног објашњења, стрпљења и труда (G.SH.)
Када је креативан професор у приступу ученицима и веома посвећен да нам даје нова знања без обзира на услове, наша је дужност да вам на ваш достојанствен начин покажемо резултат ваших напора! Хвала што сте дали све од себе. (G.D)
Верујем да достојанствено представљате епитет професора (D.V)


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Mорална подршка, мотивирајуће и захвалне речи, на пример, само Бог може наградити, ви сте други родитељ мог детета, 1оо година ће се ваше име памтити, нисам чуо и видео другог учитеља који ради дан и ноћ као и ви, итд.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности оваквог приступа су:
- правовремена доступност информација
- ученици одређују вријеме и темпо које им одговара за учење
- неограничени број полазника
- јединственост садржаја

Потешкоће:
1. Провера домаћих задатака 24 сата, без приватног живота са породицом
2. Недостатак школске стимулације


Предности и потешкоће за ученике

Предност:
- разликовати радног учитеља,
- разликовати учитеља који познаје предмет,
- Могу да слушам лекције неколико пута,
- сам одређује радно време,

Потешкоће:
- Приступ интернету,
- Ваншколски рад,


Коментар

Направио сам преко 65 видео презентација ( samo u pandemiju) које све постоје на интернету:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLv-9NV6O1xzuP9WpivrDLMErccL240dau

Било би лакше радити и наћи храбрости када би постојале охрабрујуће награде државе за албанску мањину на југу Србије, посебно када дела говоре пре речи.