https://www.educaplay.com/learning-resources/5802307-voda.html
https://www.youtube.com/watch?v=FgOlpwBzXJw
https://www.youtube.com/watch?v=usD384TobO4
https://share.nearpod.com/vsph/ehrRJgTwMu
https://wordwall.net/resource/2315072
https://www.youtube.com/watch?v=QaQUoC4YXJo
https://www.youtube.com/w
Циљ часа: Утврђивање знања о провидности и густини воде и других течности, растворљивости материјала у води,понашање тела у води (плива,тоне,плута),променама при загравању и хлађењу течности,основним карактеристикама течности -променљивост облика,запремина,слободна површина
Исходи:
Разликује чврсто,течно и гасовито стање воде у природи и свакодневном животу,
Уочава сличности и разлике међу течностима,тече,променљивост облика,провидност,
густина.
Повезује резултате рада са уложени
Уводни део часа
-Edukapley -Ridlle -ученици су сами дошли до закључка да ћемо на овом часу говорити о води.Поред визуелног у игрици постоји и звучни запис који им олакшава да пре стигну до циља и упиши очекивани појам.
Централни део часа
1.Видео презентација -Вода и друге течности
2.Ученици су погледали кратак филм -Вода и друге течности ,где су приказни огледи
3.Nearpod кратка презентација и квиз знања,у оквиру презентације и оглед о густини воде
4.Интерактивна игрица Wordwall- Вода-кроз коју су се ученици забавили, али и утврдили своје знање везана за ову област
5.За ученике који желе да знају више прилог-Кутак за малце радозналце који говори о занимљивостима о Мртвом мору.
Завршни део часа
-Самопроцена знања-ученици одговарају на тест питања из Goggle упитника о води и сами процењују своје знање.На крају упитника има питање везано и за то да ли им се допао час.
1.Goggle classroom
2.Facebook-објављено у групама:Кошница знања,Царство трећег разреда,Разредна настава,Учитељи/це,Трећи разред основне школе,Учитељи ППД/СОН
3.You tube-објављено на you tube каналу Natasa Sarancic (видео презентација,2 моја филмића са огледима,Кутак за малце радозналце-Мртво море)
Educapley-Riddle
Nearpod-prezentacija i kviz znanja
Wordwall-Voda
Bandicam-Kutak za malce radoznalce
Bandicam-Voda i druge tečnosti
Користила сам само моје дневне припреме у виду презентација за часове и све објединила за утврживање.Користила сам и податке са Goggla за видео презентацију Кутак за малце радозналце -Мртво море.
Читам реакције колега на viberu,пратим реакције колега на facebooku и рекције пратилаца you tube каналу Natasa Sarancic.Пратим радове других колега на facebooku и упоређујем са мојим туоријалима,презентацијама,игрицама,квизовима,огледима...На основу свега тога процењујем где се ја налазим ,учим и тежим да напредујем.
Ученицима сам у Goggle учионици поставила документ -Анкета о часовима на даљину .Они су ову анкету која је била у облику теста попунили и проследили у учионицу где сам ја могла да видим да су ученици задовољни оваквим радом и да им помажу моји туторијали и занимљиве интерактивне игрице ,али им ипак недостаје права школа.Они су и овај час одлично оценили у свом тесту на крају часа .
Нисам имао/ла подршку
Пошто се настава одвија на даљину и били смо изоловани нисам имала ничију стручну помоћ.
Предности-научила сам да користим нове алате,лако пратим рад ученика кроз Goggle учионицу.
Потешкоће-пуно времена одузима припрема квалитетног материјала,предуго се остаје за компјутером.
Предности-могу да организују учење кад им одговара,уче независно властитим темпом,фокус им је на градиву,не губе наставу ако су болесни,предавања и материјали су им увек доступни ,оспособљавају се за рад на компјутеру,користе изворе информација са интернета...
Потешкоће -нису у физичком контакту са другарима,неки понекад имају проблем са технологијом.
Мојим ученицима и мени се допада настава на даљину јер смо ми већ и без пандемије почели да користимо на часовима Nearpod,Educapley,Wordwall,Quizlet i Кahoot.Неки часови са применом ових веб алата се налазе на мом you tube каналу Natasa Sarancic.
Морам напоменути да сви ученици, иако су мали ,су оспособљени за самостала рад у виртуелној учионици и свим поменутим веб алатима..