https://www.youtube.com/watch?v=woYnDjPWhBA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1qOMLJWWbhVGsMX74_qXKqsIixtcPSKhJmEs0Z6PB5G-jKQkgWpa2vAwM
https://www.loom.com/share/540fdbd36b544c789f7cd1129a8314cb?fbclid=IwAR2lUQtk87g_8O8xX-_r_waMI7CysOWCtMcw1wGXp3yqoQqweVAsQKFgis8
ЦИЉ:међупредметна корелација и упознавање другог страног језика,француског језика
ИСХОДИ:усмено изражавање ученика у складу са захтевом, богаћење речника, језички и стилски израз,схвати велики значај француског језика у европским и светским оквирима и схвати утицај француског на српски језик,правилно именује речи које које су преузете из француског (галицизми) -усавршава језичку, говорну и активну комуникативну улогу у различитим ситуацијама (улога говорника, слушаоца, саговорника и читаоца);
Како смо Плавог зеца већ обрађивали у првом полугодишту а био је на распореду наставе тражила сама начин да им ту недељу испуним активношћу која ће имати логички след а неће ученике преоптеретити.Стих...ШИТИ,ПИТИ И ФРАНЦУСКИ ГОВОРИТИ ...ми је дао идеју и ево нас четвртака са будућом наставницом француског језика,Лидијом. Ову слободну активност смо започели истраживањем речи које се исто или слично изговарају у српском и француском језику.Било је занимљиво сазнати да парфем,чоколада,бонбона и у француском исто значе а још више да их и изговарају.Путем вибера слали су гласовне поруке.Са наставницом сам већ договорила њено представљање и убрзо сам добила видео кроз који се моји четвртаци упознају са њом и једним од будућих других страних језика.Апликацију лоом сам искористила како би им представила наставницу и активност која нас очекује у току недеље. Добили су видео са задатком да га пажљиво погледају , послушају а пре свега обрате пажњу на домаћи задатак који их је очекивао на самом крају.Сав материјал и задатак постављен је у Гугл учионицу.Имали су рок од недељу дана.Сав материјал који је пристизао од ученика , видео записи и гласовне поруке поређала сам уз помоћ програма Windows Movie Maker како би рад ученика био представљен.У току рада имали смо подршку од родитеља који су ученицима помагали да се сниме ,да правилно изговоре и одговоре захтеву,па и да сав материјал на време пошаљу.Активност је била доста испиративна и занимљива.
Youtube, Windows Movie Maker, aplikacija Loom , Google class room , Viber , друштвене мреже, телефон и лаптоп
Youtube, Windows Movie Maker, aplikacija Loom , Google class room , Вибер
За обједињавање материјала , презентовање садржаја и размену информација са ученицима;
Обзиром да неке платформе тек упознајем ,највише сам тражила литературу тј. сајтове који ће ми помоћи у инсталирању апликације и њихових употреба, нпр. лоом
По принципу лајкова на друштвеним мрежама , ученици су слали емотикион осећања после одгледаног филмића који је представљао обједињене њихове радове. Добијала сам само срца тако да је и са моје стране срце било пуно и срећно због успешно реализоване активности. Уједно, повратна информација од колегинице Лидије и родитеља је такође била адекватна самопроцена ове наше активности.
По принципу лајкова на друштвеним мрежама , ученици су слали емотикион осећања после одгледаног филмића који је представљао обједињене њихове радове. Добијала сам само срца.
Родитеља
У току рада имали смо подршку од родитеља који су ученицима помагали да се сниме ,да правилно изговоре и одговоре захтеву,па и да сав материјал на време пошаљу.Активност је била доста испиративна и занимљива.
Кључна предност ове активности била је свесрдна сарадња са родитељима и колегиницом као и мотивисаност ученика за рад. Нисмо имали никаквих потешкоћа.
Упознавање будуће наставнице и предмета који их очекује у петом разреду смањује њихов стрес и бригу коју осећају приликом преласка од учитељице у пети разред.