• ЈПД

#314: Куповина основних средстава као најчешћи облик прибављања - час емитован на РТС Планети 

Опште информације

  • Наставник:
    Нина Диклић
  • Назив школе:
    Друга економска школа, Београд (Вождовац)
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Вождовац
  • Предмет:
    Рачуноводство
  • Одељење:
    сва одељења другог разреда економских школа
  • Број ђака:
    ученици који су пратили предавања на РТС Планети
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Циљеви:
- усвајање знања о облицима прибављања основних средстава,
- усвајање знања о куповини нових основних средстава и начину књижења,
- усвајање знања о куповини коришћених основних средстава и начину књижења,
- повезивање теоријског знања са практичним примерима
Исходи:
- ученици ће моћи да разликују облике прибављања,
- ученици ће самостално да књиже куповину основних средстава (нових и коришћених),
- ученици ће моћи да разликују изворе финансирања и њихово к


Детаљан опис

Час је снимљен за време ванредног стања и емитован је на РТС Планети у циљу реализовања наставе на даљину. Обрађена је наставна тема - Куповина основних средстава. У уводном делу часа обновљено је градиво које се односи на облике прибављања основних средстава и начине финансирања прибављања. Ученицима је представљена наставна једница - Куповина основних средстава. У централном делу часа детаљно је обрађена наставна јединица. Указано је који облици куповине основних средстава се могу јавити, на шта ученици посебно треба да обрате пажњу и на који начин се може финансирати куповина. Наставна тема је обрађена и кроз задатке који су прокњижени кроз дневник. У завршном делу часа обновљено је градиво научено на часу, истакнути су најважнији делови предавања. Ученицима је дат домаћи задатак са упутством за израду.


Платформе и опрема

Платформа РТС Планета. Коришћење рачунара и Power Point презентације која је представљена путем пројектора.


Дигитални алати

Коришћење рачунара и Power Point презентације која је представљена путем пројектора.
Камера и остала опрема за снимање.


Литература

Литература : Рачуноводство за други разред економске школе, издавач - Завод за уџбенике, 1996. година, аутор: Вера Познанић Леко.


Самопроцена часа

Час је успешно реализован.


Оцена ученика

Повратне информације добијене од стране ученика, колега и родитеља ученика указују на то да је час успешно реализован.


Било је подршке од

Школе


Предности и потешкоће за наставнике

Предности:
- задовољство да пружим помоћ ученицима да наставе образовање у специфичним и тешким условима,
- коришћење снимљених предавања приликом реализације наставе на даљину.
Потешкоће:
- трема приликом снимања,
- ризиковање здравља,
- снимање у току полицијског часа
- недостатак директног контакта са ученицима.


Предности и потешкоће за ученике

Предности:
- стицање знања на безбедан начин, праћењем садржаја из куће,
- могућност да више пута чују/виде снимљене часове и боље усвоје градиво.
Недостаци:
- немогућност директног контакта са наставником
- недостатак интеракције са вршњацима,
- потешкоће у примени технологије и интернета.