Рачуноводство, други разред, куповина ос.pptx
https://rtsplaneta.rs/video/show/1433486/
Циљеви:
- усвајање знања о облицима прибављања основних средстава,
- усвајање знања о куповини нових основних средстава и начину књижења,
- усвајање знања о куповини коришћених основних средстава и начину књижења,
- повезивање теоријског знања са практичним примерима
Исходи:
- ученици ће моћи да разликују облике прибављања,
- ученици ће самостално да књиже куповину основних средстава (нових и коришћених),
- ученици ће моћи да разликују изворе финансирања и њихово к
Час је снимљен за време ванредног стања и емитован је на РТС Планети у циљу реализовања наставе на даљину. Обрађена је наставна тема - Куповина основних средстава. У уводном делу часа обновљено је градиво које се односи на облике прибављања основних средстава и начине финансирања прибављања. Ученицима је представљена наставна једница - Куповина основних средстава. У централном делу часа детаљно је обрађена наставна јединица. Указано је који облици куповине основних средстава се могу јавити, на шта ученици посебно треба да обрате пажњу и на који начин се може финансирати куповина. Наставна тема је обрађена и кроз задатке који су прокњижени кроз дневник. У завршном делу часа обновљено је градиво научено на часу, истакнути су најважнији делови предавања. Ученицима је дат домаћи задатак са упутством за израду.
Платформа РТС Планета. Коришћење рачунара и Power Point презентације која је представљена путем пројектора.
Коришћење рачунара и Power Point презентације која је представљена путем пројектора.
Камера и остала опрема за снимање.
Литература : Рачуноводство за други разред економске школе, издавач - Завод за уџбенике, 1996. година, аутор: Вера Познанић Леко.
Час је успешно реализован.
Повратне информације добијене од стране ученика, колега и родитеља ученика указују на то да је час успешно реализован.
Школе
Предности:
- задовољство да пружим помоћ ученицима да наставе образовање у специфичним и тешким условима,
- коришћење снимљених предавања приликом реализације наставе на даљину.
Потешкоће:
- трема приликом снимања,
- ризиковање здравља,
- снимање у току полицијског часа
- недостатак директног контакта са ученицима.
Предности:
- стицање знања на безбедан начин, праћењем садржаја из куће,
- могућност да више пута чују/виде снимљене часове и боље усвоје градиво.
Недостаци:
- немогућност директног контакта са наставником
- недостатак интеракције са вршњацима,
- потешкоће у примени технологије и интернета.