Циљеви: Стицање нових знања о грађи и функцији кичмене мождине и спиналних нерава.
Исходи: Ученици ће на занимљив и креативан начин усвојити сва потребна знања о грађи и функцији кичмене мождине и спиналних нерава, моћи ће да направе корелацију са претходно утврђеним градивом из области нервног система.
Предмет: Анатомија и физиологија
Наставна јединица: Грађа и функције кичмене мождине. Спинални нерви
Корелација: Биологија , Латински језик, Прва помоћ
Наставна метода: Метода излагања видео презентације, метода online разговора
Наставна средства: Viber платформа - формиране групе за оба одељења додавањем телефонских контаката.
УВОДНИ ДЕО ЧАСА
- Контрола и евидентирање одсутних ученика јављањем професора у Viber групи и одазивом ученика након јављања професора. Уписивање часа у ЕсДневник.
Ученици су у циљу обнављања пређеног градива добили две слике, на првој слици, сагиталног пресека мозга, требало је да напишу називе обележених структура бројевима. На другој слици, кичменог стуба са кичменом мождином, требало је испред сваког латинског назива уписати број којим је обележена одређена структура.
ГЛАВНИ ДЕО ЧАСА
Ученицима сам у Viber групи поделила линк са мог Youtube канала на коме се налази комплетно предавање нове наставне јединице.
ЗАВРШНИ ДЕО ЧАСА
Након одгледаног предавања ученици нису имали питања ни нејасноћа у вези нове лекције, те сам им послала 5 питања, у циљу обнављања нове лекције, на која су одговоре слали путем говорне поруке Viber групе. За домаћи задатак добили су презентацију са данашњом лекцијом и задатак да прочитају све из књиге о данашњој лекцији.
Online платформа: Viber групе
Наставна средства и опрема: компјутери, паметни телефони.
Microsoft PowerPoint, Camptasia, Google images, YouTube.
Анатомија и физиологија - за 1 разред средње медицинске и зуботехничке школе, Завод за уџбенике; Анђелковић Иван, Илић Александар, Стајковац Нада.
Ученици су у коментарима Viber групе оставили утиске о протеклом часу у виду Emoji-а. Такође неки од ученика су поделили своје утиске у виду интервјуа и сви утисци су били позитивни. Ученици су најгласнији били у томе да им се највише свиђа то што су им моја предавања доступна увек и свуда путем мог YouTube канала.
Школе
Значајна подршка директорице школе госпође Гордане Јовановић и колега.
Предност: Доступност, флексибилност, уштеда времена и новца.
Потешкоћа није било.
Предност: велика заинтересованост ученика за видео презентације, аудио-визуелно памћење садржаја.
Потешкоћа је било у изузетно ретким приликама углавном због лоше интернет мреже.
Уживала сам у креативном осмишљавању, а потом и реализацији часова на даљину.