• ЈПД

#327: Анатомија може и овако да се учи лако, уз мало текста, слика доста и објашњења са YouTube поста!

Опште информације

  • Наставник:
    Јована Хаџи-Ђокић
  • Назив школе:
    Медицинска школа Др Изабел Емсли Хатон, Врање
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Врање
  • Предмет:
    Анатомија и физиологија
  • Одељење:
    I-1 i I-4
  • Број ђака:
    61
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

gradja-i-funkcije-kicmene-mozdine.pptx

YouTube

Корисни линкови

https://youtu.be/FtJvijYeZ3

https://youtu.be/GR97VELRmYM

 


Циљ и исходи наставе

Циљеви: Стицање нових знања о грађи и функцији кичмене мождине и спиналних нерава.
Исходи: Ученици ће на занимљив и креативан начин усвојити сва потребна знања о грађи и функцији кичмене мождине и спиналних нерава, моћи ће да направе корелацију са претходно утврђеним градивом из области нервног система.


Детаљан опис

Предмет: Анатомија и физиологија
Наставна јединица: Грађа и функције кичмене мождине. Спинални нерви
Корелација: Биологија , Латински језик, Прва помоћ
Наставна метода: Метода излагања видео презентације, метода online разговора
Наставна средства: Viber платформа - формиране групе за оба одељења додавањем телефонских контаката.
УВОДНИ ДЕО ЧАСА
- Контрола и евидентирање одсутних ученика јављањем професора у Viber групи и одазивом ученика након јављања професора. Уписивање часа у ЕсДневник.
Ученици су у циљу обнављања пређеног градива добили две слике, на првој слици, сагиталног пресека мозга, требало је да напишу називе обележених структура бројевима. На другој слици, кичменог стуба са кичменом мождином, требало је испред сваког латинског назива уписати број којим је обележена одређена структура.
ГЛАВНИ ДЕО ЧАСА
Ученицима сам у Viber групи поделила линк са мог Youtube канала на коме се налази комплетно предавање нове наставне јединице.

ЗАВРШНИ ДЕО ЧАСА
Након одгледаног предавања ученици нису имали питања ни нејасноћа у вези нове лекције, те сам им послала 5 питања, у циљу обнављања нове лекције, на која су одговоре слали путем говорне поруке Viber групе. За домаћи задатак добили су презентацију са данашњом лекцијом и задатак да прочитају све из књиге о данашњој лекцији.


Платформе и опрема

Online платформа: Viber групе
Наставна средства и опрема: компјутери, паметни телефони.


Дигитални алати

Microsoft PowerPoint, Camptasia, Google images, YouTube.


Литература

Анатомија и физиологија - за 1 разред средње медицинске и зуботехничке школе, Завод за уџбенике; Анђелковић Иван, Илић Александар, Стајковац Нада.


Оцена ученика

Ученици су у коментарима Viber групе оставили утиске о протеклом часу у виду Emoji-а. Такође неки од ученика су поделили своје утиске у виду интервјуа и сви утисци су били позитивни. Ученици су најгласнији били у томе да им се највише свиђа то што су им моја предавања доступна увек и свуда путем мог YouTube канала.


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Значајна подршка директорице школе госпође Гордане Јовановић и колега.


Предности и потешкоће за наставнике

Предност: Доступност, флексибилност, уштеда времена и новца.
Потешкоћа није било.


Предности и потешкоће за ученике

Предност: велика заинтересованост ученика за видео презентације, аудио-визуелно памћење садржаја.
Потешкоћа је било у изузетно ретким приликама углавном због лоше интернет мреже.


Коментар

Уживала сам у креативном осмишљавању, а потом и реализацији часова на даљину.