Mini projet-Au restaurant.ppsx
Линк видео снимка помоћу ког је ученицима представљен задатак мини пројекта:
https://youtu.be/5brgE9Bl668
Видео снимак је направљем помоћу алатке FlashBack Express 5
Ученици су добили линк ( по позиву) са youtube-а у својој Google учионици.
Циљ:
Упознавање ученика са француском гастрономијом, истраживање и презентација садржаја. Упознавање француске традиције и културе.
Исходи:
Ученик је у стању да:
-познаје називе јела француске кухиње
-познаје делове менија француског менија
-разуме основне сличности и разлике између своје и фр. кухиње и прихвата разлике
-организује сопствено учење на основу претходног знања
-јасно искаже писменим путем тражени садржај
-разуме важност поузданости иформација<
Ученици добијају задатак и инструкције у вези са израдом пројекта путем видео лекције.
На основу примера једног француског менија и прецизних упутстава како да врше претраге, ученици су усмерени да истраживање спроведу на правилан начин и избегну најчешће грешке. Уз видео лекцију, они имају прилику да погледају и једну презентацију о француској кухињи која ће им послужити како писта за даље истраживање.
Вршећи претраге, ученици осмишљавају назив и праве сопствени избор за мени свог ресторана. У зависности од степена личне креативности, они праве мени. Готов рад се шаље наставнику.
Ученици попуњавају анкету о степену мотивације и успешности оваквог начина рада.
Ученици веома добро прихватају видео лекције. Већина њих је оценила овај начин рада као веома занимљив и поучан. У овом тренутку, на њихов степен мотивације је додатно утицао глас наставника на који су навикли. Већина њих сматра да им је било важно што су прецизна упутсва за рад могли да чују више пута.
Овакав приступ је допринео да се мини пројекат изведе и у оваквим условима.
Нарочито бих истакла позитивну страну израде овог мини пројекта који је дословно захтевао индивидуално залагање ученика, јер је сваки рад морао да буде аутентичан.
Google classroom
Видео снимак је направљен помоћу алатке FlashBack Express 5
Ученици су добили линк ( по позиву) са youtube-а у својој Google учионици.
Aurelie Combriat, Philippe Liria, JEZIK 6, CLUB ADOS 2, UDŽBENIK ZA 6. RAZRED, Klett D.O.O
Самопроцена часа је извршена помоћу личне checklist-е у којој се процењује од 1-5 :
-Начин/ тон обраћања
-способност излагања
-прецизност у давању упутства за рад
-јасно постављање циља
-јасно постављен задатак
-правописна прецизност
Помоћу анкете.
Нисам имао/ла подршку
Не постоји могућност да се деси грешка или да се нешто заборави приликом издавања налога за рад. Ученицима су доступни сви садржаји.
Потешкоће се могу јавити у вези са организацијом групног рада као и нејаеднаким условима за рад ученика.
Ученици могу да преслушају задатке више пута.
Не могу да добију одговр наставника одмах, него морају да сачекају да им одговори. Намају сви ученици подједнаке услове за рад. Поједни ученици не разумеју значај поштовања инстукција за рад.
У овом случају нека посебна литература није имала значај при креирању овог мини пројекта. Смернице и идеје за рад су потекле од учешћа на различитим семинарима и личног залагања.